“Nydelig!”
Anmeldelse av Sumo Vestkanten As

Sumo Vestkanten As
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Loddefjord
Anmeldt 28. juli 2020

Fantastisk mat og service! Alt du kan be om hos en topp restaurant. Kan anbefale all sushien på menyen!

Takk, Amundhoie

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flott mix av sushi og varme retter. Super betjening som hjelper deg med det du lurer på. Maten var bare strålende. Egen barnemeny også. Skulle også behovet oppstå, er toalettet som å dra på spa. Prismessig ligger det kanskje litt over gjennomsnittlige sushirestauranter, men det smaker fortreffelig og var verdt det.

Takk, 450larse
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk service og nydelig mat.
Vi var 2 som spiste sushi og en som spiste Sweet&sour. Alle var veldig fornøyd .
Vi avsluttet med Ion Umani til dessert, en opplevelse.
Vi kommer helt sikkert igjen!!!

Takk, 865metteb
Anmeldt 21. januar 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: januar 2021
Anmeldt 21. januar 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: januar 2021

Reisende som så på Sumo Vestkanten As, så også på

Har du vært i Sumo Vestkanten As? Del dine erfaringer!