“Beste kinamaten i Bergen ”

Tin Tin Loi Chinese Take-Away
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Loddefjord
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat! Anbefales på det sterkeste! Grei pris og man får mye for pengene. Kjapp og effektiv på levering:)

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Janinassk

Anmeldt 25. november 2018

Har alltid pleid å kjøpe mat her, når vi har ønsket oss asiatisk mat. Synes likevel maten har tapt seg. Smakløs, veldig mye soyasaus går på bekostning av smak, frityren og risen er ofte tørr, og smaker som den har ligget frossen lenge før den ble varmet opp igjen.

2  Takk, SindreHane
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Ok mat til en grei pris
Kunne vært mer ferske grønnsaker og mer fyll i vårullene. men god service og grei smak

Takk, cassandra d
Anmeldt 27. august 2018

Grei takeaway mat, hurtig tilberedning, ikke alle retter er like bra men klassikeren svin i sursøt er god.

1  Takk, tolandro
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Meget god mat. Favoritten er biff tintin.
Kassadamen er alltid like sur men kokken smiler fra øre til øre

Takk, Jan-Rune1980

Reisende som så på Tin Tin Loi Chinese Take-Away, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Tin Tin Loi Chinese Take-Away? Del dine erfaringer!