“Fantastisk”

Tin Tin Loi Chinese Take-Away
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Loddefjord
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 3. august 2020

Nydelig mat, den beste plassen jeg vet om for kinesisk take way. Fornøyd hver gang vi er her. Anbefales

2  Takk, Gjest736

Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Vi bestilte mat til vår sønns konfirmasjon her. Dette var etter hans eget ønske og det viste seg å være en fantastisk ide. Maten var kjempe god, de hadde virkelig gjort seg flid med maten. Det var masse grønnsaker, kjøtt og smak! Mer enn nok mat. Alle gjestene skrøt av maten. De leverte til og med maten gratis.

Ser at flere nevner sur betjening, men jeg er ikke helt enig. Kan fremstå som litt brå, men hun er bare seg selv. Er egentlig en hyggelig dame som har en imponerende hukommelse.

Bruker Tin tin loi ofte og kan anbefale den på det sterkeste!

Dato for besøk: april 2019
Takk, solfrid j
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Kjøper mat her innimellom, når vi har lyst på asiatisk.
Greie porsjoner
Bra utvalg av av mat.
Hyggelig, rask og god mat.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 576catoe
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat! Anbefales på det sterkeste! Grei pris og man får mye for pengene. Kjapp og effektiv på levering:)

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Janinassk
Anmeldt 25. november 2018

Har alltid pleid å kjøpe mat her, når vi har ønsket oss asiatisk mat. Synes likevel maten har tapt seg. Smakløs, veldig mye soyasaus går på bekostning av smak, frityren og risen er ofte tørr, og smaker som den har ligget frossen lenge før den ble varmet opp igjen.

2  Takk, SindreHane

Reisende som så på Tin Tin Loi Chinese Take-Away, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Tin Tin Loi Chinese Take-Away? Del dine erfaringer!