Badeland for alle

Bestilte ikke på forhånd, fikk billett da vi kom kl 10 da de åpnet. Litt kø, men gikk raskt unna... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Vany90
Sandnes, Norge
Jeg og jentene på bading

Bra sted å være. God temperatur og veldig bra etter det ble pusset opp. Litt dyrt om man ikke... les mer

Anmeldt 8. desember 2019
Hans_Petter_12
Straume, Norge

Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Bra personale, utfordringer for alle aldre. Gode garderober. Litt slitt noen steder. Liten kafé ved inngangen.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 429fredrikj
Anmeldt 18. januar 2018 via mobile enheter

Kjekt. Passer for både store og små. Passe temperatur I bassengene. Gøye sklier, man kan svømme ut.Ryddige garderober og fullt av skap.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Miljoclo
Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

Det er selvfølgelig alltid gøyt på vannparker! Men du blir veldig fort lei, da det er lite og litt kjedelig.
Pleier å bruke det for boblebadet sin del, men blir alltid til et par stup på stupebrettet!

Hvis du vil finne på noe annerledes og la tiden gå, så for all del!..

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, renemsamdal
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Vannkanten badeland ligger like utenfor Bergen sentrum, ca 10 min med bil. Billett prisen var en hyggelig overraskelse, det samme var parkeringen. Badelandet ligger i tilknytning til kjøpesenter hvor det er gode parkerings muligheter. Det er salg av mat og drikke inne på badet, men vi valgte Peppes pizza som ligger rett utenfor. Det er sklier for både barn og voksne, og du kan svømme ut i friluft. Behagelige 28 grader i vannet var helt greit.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 990bjorna
Anmeldt 15. juni 2017

Har ved forskjellige anledninger besøkt Vannkanten. Fine vann rusje baner. har blitt oppgradert i det siste med nye rusjebaner

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, The-base76