Badeland for alle

Bestilte ikke på forhånd, fikk billett da vi kom kl 10 da de åpnet. Litt kø, men gikk raskt unna... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
Vany90
Sandnes, Norge
Jeg og jentene på bading

Anmeldt 8. desember 2019
Hans_Petter_12
Straume, Norge

Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Bra sted å være. God temperatur og veldig bra etter det ble pusset opp. Litt dyrt om man ikke kjøper klippekort. Flinke badevakter

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, Hans_Petter_12
Anmeldt 10. april 2019 via mobile enheter

Skittent, preget av dårlig vedlikehold. Kaffe og te tilbudet magert. 1 avis av hvert slag.

Var her i 4 timer og det ble ikke vasket en eneste gang i dusjer, garderobe eller toalett. Sopp i dusjer og hår på gulvet er ekkelt.

275 kr er okay pris, men ikke til en slik standard.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Kristian S
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Dette er definitivt det beste innendørsbadelandet i Norge jeg har vært i! Kjekke sklier, både med og uten tidtaking. Temmelig store basseng og muligheten for å prøve stupebrett. Grei temperatur i vannet og mulighet for å ta seg en svømmetur utendørs, selv om dette var temmelig kaldt ute. Grei inngangspris, masse vakter, mulighet for å prøve klatrevegg i vannet. Anbefales hvis en vil slappe av eller trenger å få ut litt energi.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, joachimsoerboe
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Bra personale, utfordringer for alle aldre. Gode garderober. Litt slitt noen steder. Liten kafé ved inngangen.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 429fredrikj
Anmeldt 18. januar 2018 via mobile enheter

Kjekt. Passer for både store og små. Passe temperatur I bassengene. Gøye sklier, man kan svømme ut.Ryddige garderober og fullt av skap.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Miljoclo