“Kjedelig. Kjedelig. Kjedelig.”
Anmeldelse av Pasta Sentral

Pasta Sentral
Vurdert som nr. 4 av 6 Restauranter i Loddefjord
Anmeldt 21. august 2021

Pasta Sentral er notorisk kjent for kjedelig mat som alle skal like. Så sånn sett fikk vi som fortjent da vi dumpet innom på Vestkanten. Mat helt uten særpreg og lite smak.

Ravioli bolognese var nå en ting med en pregløs tomatsaus, men pizza bianca salsiccia var totalt smakløs. Når en pizza bare inneholder tre toppingen: Saus, ost og pølse, må hver enkelt del tilføre pizzaen noe. Her var det null. Så det var veldig skuffende.

2  Takk, Leif55

Anmeldt 17. februar 2020

Helt ok mat. Gode porsjoner. Litt lite kjøtt i kjøttretter. Fingerhull i rundstykker, så vi måtte be om nytt. Tørre rundstykker. Trivelig atmosfære. Likegyldig ansatte

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, ninagirlen
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Sultne etter middag ville vi prøve noe annet enn peppes pizza. Pastasentralen passer bra. Grei restaurant på et kjøpesenter. Litt kjedelig å måtte betale på forskudd, men samtidig slipper man å vente på regningen. Normal ventetid på maten. Nydelig pizza, litt kjip pasta. Alt i alt mette og fornøyde.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Hans_Petter_12
Anmeldt 15. februar 2019 via mobile enheter

Deilig middag på Pasta Sentralen, på Vestkanten.
Den ene av oss spiste en deilig rett med entrecôte, og den andre av oss en deilig rett med scampi.
Okay atmosfære og høflig betjening.
Restauranten kan trygt anbefales videre.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Svein A
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Familiemiddag på Pasta Sentralen lørdag 12.januar ble en grei opplevelse. Imidlertid ingen topp dag hos pastakokken. Pizzaen ok. Tortelloni og raviolien varm og god. Spaghetti Bolognes ok, men Spaghetti Cozze slapp og lunken. Masse blåskjell sikrer tre'ern

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Ompen

Reisende som så på Pasta Sentral, så også på

Loddefjord, Hordaland

Har du vært i Pasta Sentral? Del dine erfaringer!