“SKUFFENDE”

Vito's Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 6 Restauranter i Vollen
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 11. juli 2021

Har dessverre aldri spist på Vitos uten at noe har gått galt, men besøket i dag tok kaken! Av 5 bestillinger var en feil, slikt kan skje. Ga beskjed til kelner umiddelbart, fikk beskjed om at ny pizza skulle komme etter 5 min. Etterlyste "ny Pizza" etter ca 20 min, fikk beskjed igjen om at "ny pizza" skulle være der om 5 min. Etterlyste for andre gang etter ytterligere 15 min. Etter nye 10 min tok jeg kontakt med hovmester og etterlyste for tredje gang. Fikk da beskjed om at restauranten spanderte denne, som i det minste var en hyggelig gest. MEN den første "feile pizzaen" stod på regningen og den måtte vi pent betale da vi hadde spist på den. Dette var siste dråpen.

Takk, NinaH2460

2024 av 184 anmeldelser

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre har vi gitt Vito’s 3 sjanser nå og det blir det siste. Maten før ny eierne tok over var alltid god, men nå er maten veldig overpriset og IKKE god i det hele tatt.

Takk, LoveToTraveI
Anmeldt 18. juni 2021

Vi hadde forhåndsbestilt bord, så får bord og bestiller drikke relativt raskt. Foreløpig alt bra, tilsynelatende. Etter 5-10 min kommer ny servitør. Han lurer på hvor lenge vi har bordet, det er nemlig veldig mange som venter.. Drikken ankommer etter kort tid - mocktails til de som kjører og hvitvin til resten, tror vi.

Hovedretten er pizza og blåskjell og smaker godt. Tid for dessert. Det spørres spesifikt om nøtter i brownies grunnet allergi, og vi forsikres om at den ikke inneholder nøtter. Når kaken så ankommer er det åpenbart at det ikke stemmer. Ny servitør mener vi har bestilt feil, det går ikke an å lage en egen brownie uten nøtter må vi skjønne. Etter litt tid godtar hun at man da får en ny dessert. Allergikrise avverget.

Den ene i følget må dra og ber om å få betale. Hun får da hele regningen. På spørsmål om vi kan dele den opp, får vi beskjed om at det tar for lang tid (man var 4 stk totalt) og vi vel har vipps..? Når regningen så er betalt, er det tydelig at servitør ønsker bordet, enda vi fortsatt har drikke igjen og vel har sittet 2 timer.

Det fremkommer av regningen drinker til 150 kroner stk, noe man syns er mye for en alkoholfri drikke. Det kommer flere servitører til for å få klarhet i misforståelsen. Ganske riktig - det ble servert alkohol tross at man bestilte en mocktail. Én mener det er vår feil fordi man bør be om en alkoholfri drink og ikke en mocktail. En annen mener det bare er å drikke litt vann og kjøre hjem, for én drink tåler man vel.. Etterhvert kommer leder til og vi får vi tilbud om gratis middag ved neste anledning. Absolutt fint plaster på såret det.

Man enes om at bilen blir stående, og at man tar taxi tilbake påfølgende dag på deres regning. Håpet dagen derpå var en noe mer ydmyk og serviceminded holdning. Akk nei, men vi fikk taxipengene, tross alt.

Konklusjonen blir - flott restaurant ved sjøen med helt ok mat, men service slik at du håper det er en parodi og venter på skjult kamera.

5  Takk, Ingvild S
Anmeldt 5. juni 2021

Jeg hadde planer med å bestille to pizzaer fra Vitos i dag, vi hadde planlagt og hente maten ettersom vi kjørte båten fra Vollen, da jeg ringte for å bestille, spurte jeg hvilke alternativer eller om restauranten har noe og anbefalle, BLE FORTALT FØLGENDE: OM DU IKKE HAR SETT MENYEN ELLER IKKE HAR KJENNSKAP HAR VITOS IKKE TID TIL SÅNNE KUNDER SOM DEG, vi har alt for mye og gjøre.

Jeg skal innrømme at jeg ble ganske sjokkert og sint på over måten Vitos behandlet meg på.

Jeg forstår at det er et hektisk utested / restaurant, men denne måten og snakke til sine kunder er helt uakseptabelt, jeg håper at Vitos tar denne tilbake melding seriøst slik at ikke fremtidige kunder vil oppleve denne behandlingen. Jeg velger å ikke og utgi navnet på personen som jeg snakket med, men ser på problemstillingen som et problem Vitos må løse.

9  Takk, Henrik-Alexande... J
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Gledet oss til en hyggelig middag hos Vitos i Vollen. Fikk info om at 600 personer stod på venteliste for bord - så lykkelige var vi når en i vennegjengen via consegier tjeneste fikk « fixet» ett bord. Så kom vi da - forventningsfulle sultne og klare for en finfin lørdagskveld. Alle gikk for skaldyrstalerken som iflg spisekartet skulle bogne av havets delikatesser . For å gjøre dette kort og konsist - det luktet salmiakk av sjøkrepsen - hummeren var så tørr at den satt fast i munnen - og jeg som trodde det bare var meg … etter ett godt minutt var hele bordet enige om at vi sendte maten tilbake og ba om noe annet. Husets barbecue tallerken kom den - og ja - det var mye kjøtt - men med all respekt - ikke server noe så lite smakløst - overstekt og ja smakløst. Og en sånn rett - uten poteter av noe slag - saus eller annet - til kr. 369,- - det er rett og slett på grensen til svindel. Men ok - en ting skal de ha : rødvinen fra barbera til ca 700 - den er god . Faktisk så god at vi ønsket en flaske til. Og etter ca 30 min. Gikk en av oss inn til bardisken og nærmest beordret en flaske selv. For servitøren var enten for opptatt med andre - eller så skamfull at hun var gått hjem. Styr unna - dette er i beste fall svindel eller i alle fall på grensen til det.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Morten4957

Reisende som så på Vito's Restaurant, så også på

Vollen, Asker kommune
Asker, Asker kommune

Har du vært i Vito's Restaurant? Del dine erfaringer!