“God mat, dårlig service ”
Anmeldelse av Elea - Purely Greek

Elea - Purely Greek
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Vollen
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Ikke stol på anmeldelsene under Eléa på Google, jeg ser at de hyppig får fjernet negative kommentarer. Her er min erfaring:

Den første gangen jeg dro dit for å spise gyros sto jeg 15 min i kø. Køen sto ut av butikken og skiltet med gyros sto utenfor, men da jeg kom til kassa var de tomme for gyros. Neste gang jeg forsøkte å kjøpe gyros var det stengt da jeg kom dit på en tirsdag.

Til slutt fant jeg ut at gyrosen smaker godt, men servicen er for dårlig. Det går veldig tregt i kassa og de har ingen oversikt over hvem som er nestemann i køen. Gyrosen er dessuten overpriset.

Sjokoladen jeg kjøpte i tilbudskurven smakte gammelt, så ikke kjøp den.
Eierne har tydeligvis problemer med å vise ydmykhet.

Takk, ToraCamillaEngAune

Anmeldt 26. mai 2021

Flott sted med mye god mat og flinke folk. Anbefales til alle Samt isen der er meget god. Kom dere til elea idag

Dato for besøk: mars 2021
Takk, stevepX6133ID
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk gresk mat, hyggelige personale og veldig mye godt i delikatesse-butikken!
Her elsker vi å legge lunsj-besøket.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, herrogfrugourmet
Anmeldt 20. desember 2018

Lite men koselig gresk Café & Butikk med et utsøkt utvalg av greske varer i tillegg til veldig god, hjemmelaget mat. Vi bestillte litt av alt disken hadde å by på i tillegg til en liten flaske gresk vin og avsluttet med en deilig iskaffe. Hyggelig stemning og betjening. Absolutt verdt et besøk!

1  Takk, Bergmann92
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Lite, men koselig kafé på hjørnet av vollen sentrum. Utrolig god kaffe og hjemmelaget mat. Hygglig betjening i en trivlig atmosfære. Verdt et besøk

Dato for besøk: februar 2018
Takk, René J

Reisende som så på Elea - Purely Greek, så også på

Asker, Asker kommune

Vollen, Asker kommune

Har du vært i Elea - Purely Greek? Del dine erfaringer!