“Veldig god mat”
Anmeldelse av Oppegard Sushi & Wok

Oppegard Sushi & Wok
Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Oppegård
Beskrivelse: Oppegård Sushi & Wok ble etablert i 1997 av familien Pham, tidligere navn Oppegård kro. Vi er stolte av å fremdeles tilby våre gjester god mat og en sosial matopplevelse i Follo. Vi setter stor fokus på kvalitet med varierte og spennende smaksopplevelser. Kjøkkenet tilbyr et bredt utvalg av retter fra det asiatiske kjøkkenet og Sushi. Vi legger vekt på å gi våre gjester en matopplevelse av høy kvalitet enten du spiser i restauranten eller bestiller Take Away.
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Vi har spist her mange ganger nå og er fornøyd hver gang. Trivelig å spise på restauranten også, selv om vi oftest tar take away. Kan anbefale alle å prøve sushien. Og de vietnamesiske sommer rullene.

Takk, 435pial
Øyvind P, Kundeansvarlig på Oppegard Sushi & Wok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2018

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Etter å ha testet samtlige sushi-steder i Oppegård er vi ikke tvil. Denne er desidert best. Anbefales absolutt!

Takk, Tom S
Øyvind P, Kundeansvarlig på Oppegard Sushi & Wok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding Tom :)

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Veldig grei beliggenhet, lett å kjøre innom på vei hjem fra tur eller ferie. Maten er supergod, varm og rikelig, og kommer raskt. Og dyrt er det heller ikke. Vi kommer igjen.

Takk, lajlam2018
Anmeldt 3. oktober 2018

Et koselig sted, god mat. Kan ikke si noe om sushi for det spiser jeg ikke. "Kroa" har alltid vært et bra sted å spise .Anbefales

Takk, Mossa53
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Vi har spist sushi og annet asiatisk. Veldig godt tilbredt og smaker godt. Beste sushi i området. Anbefales familier. Har både restaurant og take away. Hyggelig betjening som forklarer bra. Hyggelige priser.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Espsim

Reisende som så på Oppegard Sushi & Wok, så også på

Har du vært i Oppegard Sushi & Wok? Del dine erfaringer!