“Sushi og wok-mat av høy kvalitet”
Anmeldelse av Oppegard Sushi & Wok

Oppegard Sushi & Wok
Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Oppegård
Beskrivelse: Oppegård Sushi & Wok ble etablert i 1997 av familien Pham, tidligere navn Oppegård kro. Vi er stolte av å fremdeles tilby våre gjester god mat og en sosial matopplevelse i Follo. Vi setter stor fokus på kvalitet med varierte og spennende smaksopplevelser. Kjøkkenet tilbyr et bredt utvalg av retter fra det asiatiske kjøkkenet og Sushi. Vi legger vekt på å gi våre gjester en matopplevelse av høy kvalitet enten du spiser i restauranten eller bestiller Take Away.
Anmeldt 11. desember 2018

Oppegård Sushi & Wok gjør alltid "det lille ekstra" for å få fornøyde kunder.
Det er en godt besøkt restaurant, noe som gjør at råvarene alltid er ferske og gode.
De vet hva som skal til får å sette den ekstra, gode smaken på rettene. Smaker alltid fantastisk. Betjeningen står alltid på, og har alltid en vennlig tone. I tillegg har de lagt ned en stor innsats i å skape trivelige lokaler, både inne, og ved ute-serveringen. Dette er en liten "perle" av en restaurant i Oppegård.

Takk, mariusmac
Øyvind P, Kundeansvarlig på Oppegard Sushi & Wok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding Marius!

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Vi har spist her mange ganger nå og er fornøyd hver gang. Trivelig å spise på restauranten også, selv om vi oftest tar take away. Kan anbefale alle å prøve sushien. Og de vietnamesiske sommer rullene.

Takk, 435pial
Øyvind P, Kundeansvarlig på Oppegard Sushi & Wok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2018

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Etter å ha testet samtlige sushi-steder i Oppegård er vi ikke tvil. Denne er desidert best. Anbefales absolutt!

Takk, Tom S

Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding Tom :)

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Veldig grei beliggenhet, lett å kjøre innom på vei hjem fra tur eller ferie. Maten er supergod, varm og rikelig, og kommer raskt. Og dyrt er det heller ikke. Vi kommer igjen.

Takk, lajlam2018
Anmeldt 3. oktober 2018

Et koselig sted, god mat. Kan ikke si noe om sushi for det spiser jeg ikke. "Kroa" har alltid vært et bra sted å spise .Anbefales

Takk, Mossa53

Reisende som så på Oppegard Sushi & Wok, så også på

Har du vært i Oppegard Sushi & Wok? Del dine erfaringer!