“NB! Denne anmeldelsen gjelder Kolbotn Sushi & Wok Express NB!”
Anmeldelse av Oppegard Sushi & Wok

Oppegard Sushi & Wok
Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Oppegård
Beskrivelse: Oppegård Sushi & Wok ble etablert i 1997 av familien Pham, tidligere navn Oppegård kro. Vi er stolte av å fremdeles tilby våre gjester god mat og en sosial matopplevelse i Follo. Vi setter stor fokus på kvalitet med varierte og spennende smaksopplevelser. Kjøkkenet tilbyr et bredt utvalg av retter fra det asiatiske kjøkkenet og Sushi. Vi legger vekt på å gi våre gjester en matopplevelse av høy kvalitet enten du spiser i restauranten eller bestiller Take Away.
Anmeldt 27. juli 2021

Vi bestilte 3 «take away» retter. En vegetar chop suey, en scampi i sursøt saus og en Kolbotn spesial. Vegetarretter var brukbar. Scampiretten hadde få scampi (6 stk), men det som var spesielt dårlig var at sausen smakte Heinz ketchup! Dette forventes ikke i en sursøt kinesisk saus. Mesteparten av retten ble derfor kastet. Bedre å da gå på et gatekjøkken og kjøpe pølse med akkurat slik ketchup. Kolbotn spesial synes kona smakte av såpe. Jeg synes den var ok minus, og spiste opp en del av den, men siste rest gikk i søpla. I tillegg virket en del av grønnsakene vasne/overtilberedt, ikke sprø tyggemotstand som man vanligvis får på en kinarestaurant. Styrer unna denne neste gang jeg tar turen fra Trondheim til Kølabånn. Dette var ganske nær kulinarisk bånn etter min/vår gane. (PS, kona spiste seg mett på knekkebrød).

1  Takk, phasse2016
Øyvind P, Markedsføring på Oppegard Sushi & Wok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Hei. Det er fint at du deler din dårlige erfaring, men da er det mest riktig å gjøre det på det aktuelle stedet og ikke til Oppegård Sushi & Wok, siden vi har ingen ting med din tilbakemelding å gjøre. Fint om du sletter eller legger det ut på riktig sted.

Anmeldt 27. januar 2021

Spiser alltid sushien min her og det er med god grunn at mange drar langveis fra for å få tak i maten herfra. Alltid god service og det går relativt fort å få maten.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, kjerstiberntzen
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra. Fornøy siddis. Konge mat. Anbefales. Havnet her etter tusenfryd og det smakte bra for alle.

Takk, trulso738
717_yvindp, Markedsføring på Oppegard Sushi & Wok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Velkommen igjen:)

Anmeldt 5. mars 2020

Sprøstekt Kylling i Thai saus - helt supergod i dag. Stor posjon var det også. Denne må smakes. Det er viktig å støtte vårt nærmiljø. Vært kunde her siden vi flyttet til Greverud.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, TomE122
717_yvindp, Markedsføring på Oppegard Sushi & Wok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2020

Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tar deg tid og deler din erfaring med oss. Velkommen igjen:)

Anmeldt 18. desember 2019 via mobile enheter

Vi har vært her og spist flere ganger. Jeg synes maten her bare blir bedre og bedre. Rask servering og hyggelig betjening gjør dette til et meget bra spisested.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Pergunderrud

Reisende som så på Oppegard Sushi & Wok, så også på

Har du vært i Oppegard Sushi & Wok? Del dine erfaringer!