“Super kafé”
Anmeldelse av Studio Kafé

Studio Kafé
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Kløfta
Anmeldt 31. august 2021

Dette ble en kjempekos søndags lunsj☀️ Hit skal vi tilbake for å kose oss. Deilig nystekt gjærbakst var det også.

1  Takk, Jenny P

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

God lunsj, god service og God chai latte. Fin uteplass å sitte på. Holder til 5/5 for min del

.....................

Takk, Zaronax
Anmeldt 23. juni 2021

Hyggelig sted. God mat og service. Middelhavsinspirert meny med gode råvarer. Selger også endel produkter som pasta, olivenoljer etc.
Hyggelig betjening!

Takk, Nico2k
Anmeldt 1. januar 2021

Kjempekoselig kafe med god mat, verdens beste kakao og veldig hyggelige ansatte! Veldig behagelig atmosfære, stille og rolig!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, karianneb2021
Anmeldt 18. desember 2020

Har besøkt denne kafeen mange ganger og det er like hyggelig hver gang. Veldig koselig sted med hyggelig personalet. Anbefaler alle og ta en tur :)

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 441stinet

Reisende som så på Studio Kafé, så også på

Kløfta, Akershus

Har du vært i Studio Kafé? Del dine erfaringer!