Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Orbitz.com
Anmeldt 3. august 2021

Alt i alt et nydelig opphold fra innsjekk til utsjekk.
Hyggelig og serviceinnstilt personal, flott hotell og fin beliggenhet. Her får man veldig mye for pengene.
Utrolig god mat, både frokost middag og lunsj. Vi kommer definitivt tilbake, både med og uten barn:-)

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 447arianeb
Booking Lily Country Club, Sales på Lily Country Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2022

Kjære 447arianeb,

Vi kommer til å videresende tilbakemeldingene deres til riktig avdelinger. Det synes alle er ekstra hyggelig!

Vi håper at vi får mulighet til å ønske deg og dere velkommen igjen til klubben på landet! Hos oss er alle velkommen, både store og små!

Ha en fin dag!

Stine | Guest Coordinator

Anmeldt 31. juli 2021

Et fantastisk hotell. Med supre medarbeidere. Fantastisk god mat i restauranten. Barna storkoste seg og det var noe for alle å gjøre. En fantastisk avslappende stemning i spa. Virkelig valuta for pengene.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, AnnCathrin84

Hei AnnCathrin84,

Veldig hyggelig å lese at familien deres har hatt et så fint opphold hos oss. Vi håper at både store og små koste seg!

Dere er hjertelig velkommen hos oss igjen på klubben på landet!

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Da har vi besøkt Lily Country Club. Aldri hadde jeg vel trodd at jeg skulle booke et hotellrom på Kløfta, men sånn ble det, selv om vi bor rett i nærheten. Har hørt mye bra, og ville sjekke ut stedet.

Bygningene er innbydende og fine, med mye bruk av tre. Dette gir et fint og mykt inntrykk, og glir fint inn i landskapet som består av mye åker og eng, i tillegg til golfbanen.

Restauranten ligger plassert i nærhet til resepsjonen, og uteservering er også tilgjengelig. Arealet er stort inne, men allikevel er interiøret fint og stilen gjennomført. Utendørs er det også helt ok, men her er stilen holdt ganske enkel. Vi satt utendørs første kveld etter eget ønske. På menyen finner man forretter, mellomretter, hovedretter og dessert. Det var mye fristende, og prisene på mellom/hovedretter var det ikke noe å si på, mens forrettene var priset ganske høyt. I tillegg kan man bestille pizza. Ved vårt bord ble det bestilt kamskjell, asparges og charcuterie til forrett, mens det ble entrecôte, pizza og Sterling kveite til hovedrett. Både forretter og middager falt godt i smak, og det er tydelig at det jobber mange kompetente mennesker på kjøkkenet. Til dessert tok vi softis, sitronterte og sjokolade ganache. Disse så virkelig lekre ut, selv om jeg smaksmessig har fått bedre sitronterte. Det som det skortet på var personale med erfaring. Har lest det er «krise» i bransjen, og folk må starte et sted, men allikevel bar kvelden litt preg av dette. Min mor fikk en hel drink med rabarbra i ryggen da en servitør mistet denne. Og det er sånt som skjer. Hun ble tilbudt rensing av kjole, men da vi denne kvelden var innom kun for middag ble det litt upraktisk. I tillegg tror jeg de nevnte 10 % avslag på hennes mat, noe jeg synes var litt «smålig». Er det noe som skiller restaurantene, er det evnen til å ta affære og gi kompensasjon hvis en ikke leverer på enkelte punkter. Her var det nok en leder som burde vært litt mer raus. Ellers var alle vi møtte blant personalet veldig hyggelige, og jeg tror at med erfaring, kan dette bli et topp sted å innta middag. Ambisjonene er i alle fall høye.

Ellers har hotellet også et bibliotek, og terrasse for servering av drinker og pizza. Det virket som et hyggelig sted, så dit vil vi dra ved en senere anledning.

Vi har også overnattet en natt på hotellet. Rommene har gode senger og sengetøy, fine bad, kaffemaskin og fint interiør. Vi savnet dog en minibar/lite kjøleskap. Hvis hotellet også skal selges inn for gjester over flere dager, tror jeg dette ville vært et pluss. Men det er vel gjort med tanke på at man skal handle i barene. Frokosten var ikke av de beste, men helt grei i forhold til prisen på rom/overnatting per nå.

Et spa og treningsrom finnes også på Lily, men disse er ikke besøkt.

Dette hotellet synes vi er et bra tilskudd i området. Med en flott golfbane, restaurant med kvalitetsmat, og et hotell som leverer tror vi Lily vil gjøre det bra i fremtiden.

1  Takk, LineH79

Hei LineH79,
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemeldinger på ditt opphold hos oss. Det synes vi er ekstra hyggelig!

Vi er veldig stolte av å kunne presentere et nytt tilkudd på Romerike, - Spesielt, når vi får så fine tilbakemeldinger! Samtidig, ønsker vi å beklage for at dere hadde en uheldig hendelse i restauranten vår. Vi tar vi alle tilbakemeldinger på alvor, slik at vi stadig blir bedre.

Vi håper at vi får mulighet til å ønske deg velkommen igjen til klubben på landet!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi skulle egentlig bare ha et stopp på veien hjem fra Kristiansand, men falt sånn for hotellet at vi booket en ekstra natt bare for å være her. Supert spa, kjempegod restaurant, og personale som var positive, fleksible og ivrige etter å gjøre oppholdet så bra som mulig. Ungene har sett barnekino på hotellet, forsøkt seg på golf med barnekøller, og bordtennis er planlagt. Vi hadde to rom med dør imellom, det fungerte utmerket med små barn (4 og 5). Prisen er for god til å være sann, så tipper det er introduksjonspriser akkurat nå. Men det er uansett et hotell vi gjerne kommer tilbake til. Neste gang bestiller vi nok familiepakken (var for sent ute denne gangen).

Takk, elisetl
Booking Lily Country Club, Sales på Lily Country Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2022

Kjære Elisetl,
Tusen takk for kjempe fine tilbakemeldinger og at du tar deg tid til å gi oss tilbakemeldinger på ditt opphold hos oss. Det synes vi er ekstra hyggelig! Prisene våre er dynamiske og kan derfor variere fra dato til dato. Anbefaler å følge med på vår hjemmeside for beste priser. Ønsker også å informere om at i fleste skoleferier arrangerer vi familiepakker, som passer både for store og små!

Vi håper at vi får mulighet til å ønske deg og dere velkommen til klubben på landet igjen!

Ha en riktig god dag!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Spiste i restauranten. Fint sted, vakre omgivelser. Maten var god, fint presentert og absolutt verdt pengene. Det som trakk litt ned var uerfarent personale. Personalet bør bli litt mere profesjonelle og det er en fordel om de forstår norsk, aller helst bør de også snakke norsk.

Romtips: Bestill bord i god tid
Takk, Marixx190479

Kjære Marixx190479,

Tusen takk for kjempe fine tilbakemeldinger og at du tar deg tid til å gi oss tilbakemeldinger på ditt opphold hos oss. Det synes vi er ekstra hyggelig! Vi synes også at det er veldig uheldig at dere hadde en mindre positiv opplevelse med vårt personale. Dere skal vite at vi tar alle tilbakemeldinger på alvor, slik at vi stadig blir bedre.

Ha en riktig god dag!

Mvh