Trip.comUSD 192
Anmeldt 16. august 2021

Vi bodde her som siste stopp på vår mini-bryllupsreise. Dette er antagelig det beste hotell-oppholdet vi har hatt noen gang. Ikke bare ser hotellet helt fantastisk ut, men servicen, rommene, spaet og maten leverte over forventning. Vi ble godt mottatt ved innsjekk og fikk tildelt et flott rom med utsikt mot skogen og golfbanen. Badekåpene på rommet var som å ta på seg en sky! Vi ble bedt om å dusje og skifte på hotellrommet før vi gikk ned i spaet, og det eneste vi kan sette fingeren på her - er at vi gjerne skulle hatt tøfler å gå ned i, slik at vi slapp å ta på "utesko" for å gå ned dit. I spaet ble vi møtt med nye badekåper, badesko og veldig hyggelig betjening. Mens vi var i spaet foregikk det et rituale i en av badstuene. Vi ble informert om at det dessverre var fullt, men at de kunne ordne noe spesielt til oss etter at dette var ferdig. Vi hadde booket en 3-retters middag i Brasseriet. Dette er noe av det beste vi har spist, noen gang. Med utsikt over golfbanen, god atmosfære og god mat - var dette en fantastisk opplevelse. Sengen var helt fantastisk god, med masse puter. Kunne gjerne ønsket oss to separate dyner fremfor dobbeldyne. Vi ble møtt av en superblid dame til frokost som viste oss til bordet. Frokosten var superbra og dette ble en flott start på dagen. Ved utsjekk møtte vi igjen den superhyggelige damen som sjekket oss inn, og vi dro derfra med en sikkerhet om at vi kommer tilbake.

Takk, Marie O
Booking Lily Country Club, Sales på Lily Country Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2022

Kjære Marie O,

Vi setter veldig stor pris på at dere tar dere tid til å gi oss tilbakemeldinger fra deres opphold hos oss. Alle tilbakemeldinger blir tatt på alvor, slik at vi stadig blir bedre.

Vi synes også at det er ekstra hyggelig å høre at dere hadde et så fint opphold hos oss og at vi fikk ta del i deres mini-bryllupsreise.

Håper at vi får muligheten til å ønske dere varmt velkommen til oss ved en senere anledning :)

Ha en riktig god dag!

Stine | Gjeste koordinator

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Hvor skal man begynne? Fra vi møtte en superhyggelig, varm, karismatisk og imøtekommende resepsjonist/front desk manager da vi sjekket inn, til vi sjekket ut dagen etter, var oppholdet en serie av oppturer og hygge!
Har kun positivt å si om både hovmester, renholdere, badstumester, massør og bartender (som åpenbart kunne mixologi!).

Spainngang ga oppvarmet basseng, kulde-/varmekulp, steambad, badstu med mer. Rent og avslappende.

Maten, lunsj, middag og frokost var upåklagelig. Middagen i stor grad kulinarisk. Savnet vegetarisk/vegansk hovedrett på menyen, men dette er et kjøkken som nok ville disket opp gladelig.

Anbefales varmt.

Romtips: Betalt parkering helt fremme ved hotellet, ikke parker ved golfbanen.
Takk, Anette_Femme

Kjære Anette_Femme,

Tusen takk for fantastiske tilbakemeldinger! Det synes vi er ekstra hyggelig :)
Det gjør oss veldig glade ved å se at dere har hatt et fint opphold hos oss fra start til slutt.

Anbefaler å følge med på vår meny fra Brasseriet på vår hjemmeside - Der utvikler vi stadig menyen slik at vi stadig kan tilby flere alternativer!

Håper at vi får muligheten til å ønske dere varmt velkommen hos oss ved en senere anledning!

Ha en fin dag!

Stine | Guest Coordinator

Anmeldt 3. august 2021

Alt i alt et nydelig opphold fra innsjekk til utsjekk.
Hyggelig og serviceinnstilt personal, flott hotell og fin beliggenhet. Her får man veldig mye for pengene.
Utrolig god mat, både frokost middag og lunsj. Vi kommer definitivt tilbake, både med og uten barn:-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 447arianeb

Kjære 447arianeb,

Vi kommer til å videresende tilbakemeldingene deres til riktig avdelinger. Det synes alle er ekstra hyggelig!

Vi håper at vi får mulighet til å ønske deg og dere velkommen igjen til klubben på landet! Hos oss er alle velkommen, både store og små!

Ha en fin dag!

Stine | Guest Coordinator

Anmeldt 31. juli 2021

Et fantastisk hotell. Med supre medarbeidere. Fantastisk god mat i restauranten. Barna storkoste seg og det var noe for alle å gjøre. En fantastisk avslappende stemning i spa. Virkelig valuta for pengene.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, AnnCathrin84

Hei AnnCathrin84,
Tusen takk for kjempe fine tilbakemeldinger og at du tar deg tid til å gi oss tilbakemeldinger på ditt opphold hos oss. Det synes vi er ekstra hyggelig!

Veldig hyggelig å lese at familien deres har hatt et så fint opphold hos oss. Vi håper at både store og små koste seg!

Dere er hjertelig velkommen hos oss igjen på klubben på landet!

Ønsker deg en fin dag!

Stine | Gjestekoordinator

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Da har vi besøkt Lily Country Club. Aldri hadde jeg vel trodd at jeg skulle booke et hotellrom på Kløfta, men sånn ble det, selv om vi bor rett i nærheten. Har hørt mye bra, og ville sjekke ut stedet.

Bygningene er innbydende og fine, med mye bruk av tre. Dette gir et fint og mykt inntrykk, og glir fint inn i landskapet som består av mye åker og eng, i tillegg til golfbanen.

Restauranten ligger plassert i nærhet til resepsjonen, og uteservering er også tilgjengelig. Arealet er stort inne, men allikevel er interiøret fint og stilen gjennomført. Utendørs er det også helt ok, men her er stilen holdt ganske enkel. Vi satt utendørs første kveld etter eget ønske. På menyen finner man forretter, mellomretter, hovedretter og dessert. Det var mye fristende, og prisene på mellom/hovedretter var det ikke noe å si på, mens forrettene var priset ganske høyt. I tillegg kan man bestille pizza. Ved vårt bord ble det bestilt kamskjell, asparges og charcuterie til forrett, mens det ble entrecôte, pizza og Sterling kveite til hovedrett. Både forretter og middager falt godt i smak, og det er tydelig at det jobber mange kompetente mennesker på kjøkkenet. Til dessert tok vi softis, sitronterte og sjokolade ganache. Disse så virkelig lekre ut, selv om jeg smaksmessig har fått bedre sitronterte. Det som det skortet på var personale med erfaring. Har lest det er «krise» i bransjen, og folk må starte et sted, men allikevel bar kvelden litt preg av dette. Min mor fikk en hel drink med rabarbra i ryggen da en servitør mistet denne. Og det er sånt som skjer. Hun ble tilbudt rensing av kjole, men da vi denne kvelden var innom kun for middag ble det litt upraktisk. I tillegg tror jeg de nevnte 10 % avslag på hennes mat, noe jeg synes var litt «smålig». Er det noe som skiller restaurantene, er det evnen til å ta affære og gi kompensasjon hvis en ikke leverer på enkelte punkter. Her var det nok en leder som burde vært litt mer raus. Ellers var alle vi møtte blant personalet veldig hyggelige, og jeg tror at med erfaring, kan dette bli et topp sted å innta middag. Ambisjonene er i alle fall høye.

Ellers har hotellet også et bibliotek, og terrasse for servering av drinker og pizza. Det virket som et hyggelig sted, så dit vil vi dra ved en senere anledning.

Vi har også overnattet en natt på hotellet. Rommene har gode senger og sengetøy, fine bad, kaffemaskin og fint interiør. Vi savnet dog en minibar/lite kjøleskap. Hvis hotellet også skal selges inn for gjester over flere dager, tror jeg dette ville vært et pluss. Men det er vel gjort med tanke på at man skal handle i barene. Frokosten var ikke av de beste, men helt grei i forhold til prisen på rom/overnatting per nå.

Et spa og treningsrom finnes også på Lily, men disse er ikke besøkt.

Dette hotellet synes vi er et bra tilskudd i området. Med en flott golfbane, restaurant med kvalitetsmat, og et hotell som leverer tror vi Lily vil gjøre det bra i fremtiden.

1  Takk, LineH79

Hei LineH79,
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemeldinger på ditt opphold hos oss. Det synes vi er ekstra hyggelig!

Vi er veldig stolte av å kunne presentere et nytt tilkudd på Romerike, - Spesielt, når vi får så fine tilbakemeldinger! Samtidig, ønsker vi å beklage for at dere hadde en uheldig hendelse i restauranten vår. Vi tar vi alle tilbakemeldinger på alvor, slik at vi stadig blir bedre.

Vi håper at vi får mulighet til å ønske deg velkommen igjen til klubben på landet!

Stine | Gjestekoordinator