2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Official Site
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

En helt fantastisk hotellopplevelse på alle måter! Utsøkt mat til både frokost, lunsj og middag. Verdens beste seng med et hav av puter. Spesielt hyggelige ansatte i absolutt alle ledd. Jeg bestiller gjerne igjen til jobbarrangementer og kommer også gjerne tilbake i privat regi.

Takk, kristivl
Booking Lily Country Club, Sales på Lily Country Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2022

Kjære Kristivl,

Tusen takk for fantastiske tilbakemeldinger og at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemeldinger fra oppholdet hos oss. Det synes vi er ekstra hyggelig!

Du er hjertelig velkommen tilbake hos oss, både privat og i jobbsammenheng!

Ønsker deg en fin dag!

Stine | Gjeste koordinator

Anmeldt 16. august 2021

Vi bodde her som siste stopp på vår mini-bryllupsreise. Dette er antagelig det beste hotell-oppholdet vi har hatt noen gang. Ikke bare ser hotellet helt fantastisk ut, men servicen, rommene, spaet og maten leverte over forventning. Vi ble godt mottatt ved innsjekk og fikk tildelt et flott rom med utsikt mot skogen og golfbanen. Badekåpene på rommet var som å ta på seg en sky! Vi ble bedt om å dusje og skifte på hotellrommet før vi gikk ned i spaet, og det eneste vi kan sette fingeren på her - er at vi gjerne skulle hatt tøfler å gå ned i, slik at vi slapp å ta på "utesko" for å gå ned dit. I spaet ble vi møtt med nye badekåper, badesko og veldig hyggelig betjening. Mens vi var i spaet foregikk det et rituale i en av badstuene. Vi ble informert om at det dessverre var fullt, men at de kunne ordne noe spesielt til oss etter at dette var ferdig. Vi hadde booket en 3-retters middag i Brasseriet. Dette er noe av det beste vi har spist, noen gang. Med utsikt over golfbanen, god atmosfære og god mat - var dette en fantastisk opplevelse. Sengen var helt fantastisk god, med masse puter. Kunne gjerne ønsket oss to separate dyner fremfor dobbeldyne. Vi ble møtt av en superblid dame til frokost som viste oss til bordet. Frokosten var superbra og dette ble en flott start på dagen. Ved utsjekk møtte vi igjen den superhyggelige damen som sjekket oss inn, og vi dro derfra med en sikkerhet om at vi kommer tilbake.

Takk, Marie O

Kjære Marie O,

Vi setter veldig stor pris på at dere tar dere tid til å gi oss tilbakemeldinger fra deres opphold hos oss. Alle tilbakemeldinger blir tatt på alvor, slik at vi stadig blir bedre.

Vi synes også at det er ekstra hyggelig å høre at dere hadde et så fint opphold hos oss og at vi fikk ta del i deres mini-bryllupsreise.

Håper at vi får muligheten til å ønske dere varmt velkommen til oss ved en senere anledning :)

Ha en riktig god dag!

Stine | Gjeste koordinator

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Hvor skal man begynne? Fra vi møtte en superhyggelig, varm, karismatisk og imøtekommende resepsjonist/front desk manager da vi sjekket inn, til vi sjekket ut dagen etter, var oppholdet en serie av oppturer og hygge!
Har kun positivt å si om både hovmester, renholdere, badstumester, massør og bartender (som åpenbart kunne mixologi!).

Spainngang ga oppvarmet basseng, kulde-/varmekulp, steambad, badstu med mer. Rent og avslappende.

Maten, lunsj, middag og frokost var upåklagelig. Middagen i stor grad kulinarisk. Savnet vegetarisk/vegansk hovedrett på menyen, men dette er et kjøkken som nok ville disket opp gladelig.

Anbefales varmt.

Romtips: Betalt parkering helt fremme ved hotellet, ikke parker ved golfbanen.
Takk, Anette_Femme

Kjære Anette_Femme,

Tusen takk for fantastiske tilbakemeldinger! Det synes vi er ekstra hyggelig :)
Det gjør oss veldig glade ved å se at dere har hatt et fint opphold hos oss fra start til slutt.

Anbefaler å følge med på vår meny fra Brasseriet på vår hjemmeside - Der utvikler vi stadig menyen slik at vi stadig kan tilby flere alternativer!

Håper at vi får muligheten til å ønske dere varmt velkommen hos oss ved en senere anledning!

Ha en fin dag!

Stine | Guest Coordinator

Anmeldt 3. august 2021

Alt i alt et nydelig opphold fra innsjekk til utsjekk.
Hyggelig og serviceinnstilt personal, flott hotell og fin beliggenhet. Her får man veldig mye for pengene.
Utrolig god mat, både frokost middag og lunsj. Vi kommer definitivt tilbake, både med og uten barn:-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 447arianeb

Kjære 447arianeb,

Vi kommer til å videresende tilbakemeldingene deres til riktig avdelinger. Det synes alle er ekstra hyggelig!

Vi håper at vi får mulighet til å ønske deg og dere velkommen igjen til klubben på landet! Hos oss er alle velkommen, både store og små!

Ha en fin dag!

Stine | Guest Coordinator

Anmeldt 31. juli 2021

Et fantastisk hotell. Med supre medarbeidere. Fantastisk god mat i restauranten. Barna storkoste seg og det var noe for alle å gjøre. En fantastisk avslappende stemning i spa. Virkelig valuta for pengene.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, AnnCathrin84

Hei AnnCathrin84,
Tusen takk for kjempe fine tilbakemeldinger og at du tar deg tid til å gi oss tilbakemeldinger på ditt opphold hos oss. Det synes vi er ekstra hyggelig!

Veldig hyggelig å lese at familien deres har hatt et så fint opphold hos oss. Vi håper at både store og små koste seg!

Dere er hjertelig velkommen hos oss igjen på klubben på landet!

Ønsker deg en fin dag!

Stine | Gjestekoordinator