Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Priceline
Trip.comUSD 167
FindHotelUSD 148
Anmeldt 3. september 2021

Svært ubehageleg oppleving nede på spa-avdelinga etter det hotellresepsjonisten kalla ei misforståing kring bruk av spaet på avreisedagen. Ei av dei spa-tilsette var veldig frekk og ufordrageleg i framtoninga, og hotellresepsjonisten hadde heller ingen evne til å sjå vår side av saka. Heile konflikten kunne blitt løyst på ein veldig mykje betre måte enn det han blei, til alles fordel, men dette lukkast diverre ikkje.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, JoarH34
Booking Lily Country Club, Sales på Lily Country Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2022

Hei Joar,

Det er svært leit å høre at du har hatt en ubehagelig opplevelse hos oss, slikt ønsker vi selvklart ikke.

Jeg setter pris på om du kan ta kontakt med meg på lars.erik.stavik@lilycountryclub.no så vi kan snakke sammen om hva som har skjedd så vi kan få en oppklaring. Er det noe vi kunne gjort annerledes så vil vi så klart ta tak i dette så vi kan lære for fremtiden.

Håper å høre fra deg.

Hilsen

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Parkertemen å betale i dyre dommer for å spise middag. Det passer seg ikke. Er du gjest her, er du helt avhengig av bil. Det ligger avsides til.
Bor på Romerike, gledet oss til en aften. Som ikke skal gjentas, og synd er det. Det var siste gangen vi er der.

Takk, Jenny P
Lars Erik Stavik, Owner på Lily Country Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Hei Jenny P,

Det stemmer at det koster 130,- per døgn når du betaler via OnePark for å parkere hos oss og det er trist å høre at dette ødelagte opplevelsen av Brasseriet og Lily Country Club.

Jeg håper at atmosfære, maten og service ellers var bra. Ta gjerne kontakt med meg på lars.erik.stavik@lilycountryclub.no om du skulle ønske å snakke mer om besøket hos oss.

Hilsen,

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Flott nytt hotell med god utsikt, god mat og hyggelige resepsjonister. Stor flott konferansesal.

Dobbeltrommet var lite og opplevdes som trangt.
Barpersonalet inne på hotellet var imøtekommende men kunne ikke Norsk.
Barpersonalet i andre etasje ute på perongen derimot var svært ufyselige. Dem tok ikke imot bestilling og kjeftet på oss når vi spurte om å få bestille drikke. Da en kollega av meg prøvde å få oppmerksomheten til bartenderen da han passerte, så bartenderen strengt på han mens han gikk rett i armen på kollegaen min uten og si ett ord. Etter nærmere 30 minutter uten ekspedering forlot vi og ga heller baren inne på hotellet ett forsøk. Der fikk vi bestille det vi ønsket uten problemer.

Kommer dessverre ikke til og benytte dette hotellet igjen.

Romtips: Dersom man overnatter her med barn bør man spesifisere at man vil ha ett stort rom da dobbeltrommet var lite og trangt.
Takk, 797lassed

Kjære 797lassed,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å dele din opplevelse med alle her på TripAdvisor.

Vi er veldig lei oss for at opplevelsen ikke stod til forventningene og at du derfor ikke ønsker å komme tilbake til oss. Tilbakemeldinger som dette er kjempeviktige for oss så vi kan utvikle oss videre.

Jeg håper du vil revurdere et nytt opphold i fremtiden så vi kan vise at opplevelsen i baren var et unntak for hvordan den er til vanlig, vi kan mye bedre en dette men vi er menneskelige og kan gjøre feil.
Ta gjerne kontakt med meg på lars.erik.stavik@lilycountryclub.no så skal vi se om jeg kan overtale deg.

Ønsker deg alt det beste.

Hilsen

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

En helt fantastisk hotellopplevelse på alle måter! Utsøkt mat til både frokost, lunsj og middag. Verdens beste seng med et hav av puter. Spesielt hyggelige ansatte i absolutt alle ledd. Jeg bestiller gjerne igjen til jobbarrangementer og kommer også gjerne tilbake i privat regi.

Takk, kristivl

Kjære Kristivl,

Tusen takk for fantastiske tilbakemeldinger og at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemeldinger fra oppholdet hos oss. Det synes vi er ekstra hyggelig!

Du er hjertelig velkommen tilbake hos oss, både privat og i jobbsammenheng!

Ønsker deg en fin dag!

Mvh,
Stine | Gjeste koordinator

Anmeldt 16. august 2021

Vi bodde her som siste stopp på vår mini-bryllupsreise. Dette er antagelig det beste hotell-oppholdet vi har hatt noen gang. Ikke bare ser hotellet helt fantastisk ut, men servicen, rommene, spaet og maten leverte over forventning. Vi ble godt mottatt ved innsjekk og fikk tildelt et flott rom med utsikt mot skogen og golfbanen. Badekåpene på rommet var som å ta på seg en sky! Vi ble bedt om å dusje og skifte på hotellrommet før vi gikk ned i spaet, og det eneste vi kan sette fingeren på her - er at vi gjerne skulle hatt tøfler å gå ned i, slik at vi slapp å ta på "utesko" for å gå ned dit. I spaet ble vi møtt med nye badekåper, badesko og veldig hyggelig betjening. Mens vi var i spaet foregikk det et rituale i en av badstuene. Vi ble informert om at det dessverre var fullt, men at de kunne ordne noe spesielt til oss etter at dette var ferdig. Vi hadde booket en 3-retters middag i Brasseriet. Dette er noe av det beste vi har spist, noen gang. Med utsikt over golfbanen, god atmosfære og god mat - var dette en fantastisk opplevelse. Sengen var helt fantastisk god, med masse puter. Kunne gjerne ønsket oss to separate dyner fremfor dobbeldyne. Vi ble møtt av en superblid dame til frokost som viste oss til bordet. Frokosten var superbra og dette ble en flott start på dagen. Ved utsjekk møtte vi igjen den superhyggelige damen som sjekket oss inn, og vi dro derfra med en sikkerhet om at vi kommer tilbake.

Takk, Marie O

Kjære Marie O,

Vi setter veldig stor pris på at dere tar dere tid til å gi oss tilbakemeldinger fra deres opphold hos oss. Alle tilbakemeldinger blir tatt på alvor, slik at vi stadig blir bedre.

Vi synes også at det er ekstra hyggelig å høre at dere hadde et så fint opphold hos oss og at vi fikk ta del i deres mini-bryllupsreise.

Håper at vi får muligheten til å ønske dere varmt velkommen til oss ved en senere anledning :)

Ha en riktig god dag!

Mvh,