“Styr unna om du ikke har timevis til rådighet”
Anmeldelse av Lexo pa Reso

Lexo pa Reso
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Reso
Kjøkken: Pizza, Sjømat
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Bestilte 2ganger Kummel (hyse). Fisken smakte bra, men veldig liten porsjon. Det store problemet var ventetiden. 1 time og 45 minutter på maten, inkludert 3 klager på sen mat. 3 øl og 3 glass hvitvin før maten var på bordet. Drar ikke hit igjen når vi i vårt nærområde heller har Hjalmars og Harbour house i Hamburgsund. Rett og slett en dårlig restaurantopplevelse.

1  Takk, Journey11994739392

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat for både store og små, super pizza, blåskjell og pasta. Desserten Godtegrisen var kidsa sin beste dessert denne sommeren. Aller mest en veldig hyggelig og serviceinnstilt bartender, med velvillige tips og råd til folk i nød Kommer gjerne igjen neste sommer!

1  Takk, Bislettbanden
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Først må man vente 45 min på en pizza og enkel fiskesuppe. Ingen av delene smaker godt, pizzaen har en alt for sterk chilismak og et hår på seg. Når man påpeker dette må man først vente 15 min i kassen for å få kontakt med en servitør, det eneste hun kan tilby er en ny pizza med ca 40 min ventetid eller å varme opp den gamle som hadde et hår på seg!

Elendig service, vi drar ikke tilbake hit med det første!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 59marthee
Anmeldt 8. august 2018

Vi ankom og fant oss bord med god utsikt til sjø og båt liv. Grei meny og vi bestilte inne i baren. Grei ordning. Drikke ble servert ganske raskt og maten kom etter ca 15 minutter og det var veldig bra med tanke på at det var ganske mye folk på restauranten. Vi valgte lakseburger og den overrasket positivt. Her var det mye positivt fra servitører til mat. Vi kommer nok igjen.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, LightPacker799301
Anmeldt 30. juli 2018

Utmerket mat som overgår hva jeg vanligvis forventer meg på en typisk sommerresturant. Hyggelig betjening bak disken.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hein L

Reisende som så på Lexo pa Reso, så også på

Reso, Vastra Gotaland County

Har du vært i Lexo pa Reso? Del dine erfaringer!