“Heftig”

Burger King Innlandsporten
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Tangen
Anmeldt 20. august 2021

Løp tre ganger rundt burgerking, vil si det var en god trenings runde, anbefales sterkt. Kan sikkert sykles rundt også om man ønsker!

Takk, Gamertass

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte banan milkshake, fikk cola. Bestilte en ny en fordi jeg er for klein til og si ifra. Denne gangen fikk jeg vanilje shake. Ikke kult.

1  Takk, kresenefolk123
Anmeldt 24. april 2020

Den populære Burger King kjeden fikk et raskt besøk av oss for take out. Gikk raskt med automatisert bestilling og få kunder. Bestilte den klassiske vinneren, saftig dobbel Whopper med tilbehør, samt gode fries, samt iskald cola. Anbefales. d:o)

Dato for besøk: november 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 19. mai 2019 via mobile enheter

Vi var innom her på vei hjem fra Trysil i dag. (Søndag uten mye trafikk) Maten var det ikke noe i veien med, men renholdet! Toalettet var møkkete og ekkelt. Selv på veggflisene var det støv og møkk. Gulvet var så seigt at skoen hang igjen. Hadde det vært mye trafikk så hadde de kunnet hatt en «unnskyldning», men ikke på en dag som i dag...

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, absde
Anmeldt 25. februar 2019

Det blir ikke mye bedre enn en Whopper fra Burgerking! Stor og velsmakende burger! Leveres også som dobbelt og trippel!

1  Takk, TerjeV39

Reisende som så på Burger King Innlandsporten, så også på

Har du vært i Burger King Innlandsporten? Del dine erfaringer!