Fin park

Anmeldt 1. august 2018
orsobakk
Årnes, Norge

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vi tok et spontan tur til parken, og dermed hadde vi ikke så god tid når vi kom på plass ca 2 timer før stengetid - der tok vi feil, for det holdt i massevis. Vi har en jente på 2,5 år og hun er kjempe glad i dyr. Her fikk hun se alt fra kjente og ukjente dyr og syns det var kjempe artig å mate lama/muflon/esel/rådyr med gress :) det er veldig fin lekeplass i enden av parken, med koselige sitte-/grillplasser. Absolutt verdt turen.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Fahariq
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Grei liten dyrepark med en del dyr i passe størrelse. Parken tar ikke lang tid å gå gjennom hele og man får oppleve varierte dyr og fugler og reptiler.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Fin dyrepark, med kort avstand fra Oslo. Veldig barnevennlig park med minimalt med kjøpepress. Litt dårlig matutvalg i kiosken, men absolutt verdt et besøk.

Takk, orsobakk
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Stoppet her for noen timer på tur heim fra ferie. Heilt grei liten dyrehage, passer for små og mellomstore barn. Fin lekeplass for små barn, artig at en kan fore en del dyr.

Takk, Toffers81
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Parken har blitt skuffende. Var der for noen år siden og det var bedre da. Manglet mye dyr fra den gangen vi var der. Litt ustelt park og kun leker for bittesmå barn. Pga grillforbud tok vi med mat. Ingen traller å få leid så maten ble svett da vi ikke kan bære store kjølebagger. Dårlig utvalg av mat da det er grillforbud osv. Dyrt å komme inn da det ser litt igjen grodd ut og stusselig. Ingen steder å ha hund for dem som vil innom å se og er på gjennom reise. Ellers greit der. Geitene var yndlingsplassen.

Takk, LisbethK92