Varme og kalde G-flekker utfordrer

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Reykjadalur Hot Springs på
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

En fin tur på 3 km fra parkeringsplassen ovenfor Hveragerdi. Tett på boblende varme kilder, rykende områder, små bekker, sauer og ganske mange turister.. Tips: gå forbi det tilrettelagte området, det er flere fine steder lengre opp. Sikkert 40 - 45 grader i vannet Neste gang skal jeg ta med egg og koke i en av de varmeste kildene

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 587lenam
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Vi dro hit med barn på 8 og 10 år. Brukte ca en time opp, med små pauser. MAGISK og TROLLSK natur for små å store! Viktig å holde seg på stien da det er varme kilder like under overflaten.
Når du kommer opp på toppen er det bare å hoppe i badetøy og ut i elva som holder 35-40 grader. Du velger selv sted/temperatur. Går du noen meter opp elva, kjenner du fort varmen under beina og lysten til å snu Det blir varmt!!
Vi gikk i badetøy under klærne og hadde med tørt undertøy og håndkle. Det er noen små vegger å skifte bak.
Denne turen er noe av det fineste vi har opplevd!!! Du kan IKKE reise fra Island uten å ha vært i Reykjadalur!
Husk vann! God tur!!!
(NB. Området hadde vært stengt en periode siden stien var i dårlig stand. Kanskje lurt å ringe touristinfo for å sjekke at det er åpent før en reiser. Gratis å ferdes der...enn så lenge, tenker vi).

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Annette H
Anmeldt 1. november 2017

Var her i oktober med kjæresten. En utrolig fin, liten tur inn gjennom spennende landskap. Det var utrolig deilig å ligge i en klukkende og varm elv, når temperaturen var ca 5 grader den dagen. For oss var dette turens høydepunkt! Dessuten avsluttet vi med noen deilige kaker på kafeen ved parkeringsplassen etterpå :) Anbefales

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Regine H
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Dette var en herlig opplevelse. ta den gjerne tidlig eller litt sent. Endel mennesker som vil oppleve dette, og det er fantastisk å gå en passe tur før man slenger seg ut i elven. Dette var deilig og en naturopplevelse av klasse.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, tonjes2014
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

4 voksne med barn i alderen 5, 9 og 14 år.
Vi brukte litt over en time i sakte tempo opp. Med stopp for å se på hester , sau og lam.
Godt med varmt bad

Dato for opplevelse: juli 2017