Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Ok hotell med grei frokost og middels gresk øyhotellstandard. Beliggenheten er perfekt, standarden og frokosten middels etter gresk standard. Felles terrasse er sosialt og trivelig. Romveranda er kun til klestørk.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, kristing977
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Vi hadde tre fine dager på dette hotellet. Rommet var rent og pent og med egen balkong.

Det beste med hotellet var den fantastiske beliggenheten helt nede ved havneområdet. Her satt vi og spiste frokost om morgenen og nøt utsikten. Vertskapet var også hyggelige og behjelpelige.

Dette hotellet kan anbefales:)

Takk, hellethj_m_ee
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Veldig koselig hotell med veldig god service, fint rom og flott beliggenhet. Vi hadde ei veldig flott uke på Mantalena. De som jobber der er veldig hyggelige og imøtekommende. Grei frokost og du kan sitte der med boka eller pc og ta en kaffe el.l

Takk, Astrid B
Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet i tre netter, og ble veldig fornøyd. De som jobbet der var svært vennlige og gav god service. Standarden er enkel, men rent og pent og uten støy. Daglig rengjøring. Fin frokost på hotellet også. Veldig fornøyd ifh til prisen jeg betalte.

Takk, Robin8919
Anmeldt 9. august 2015

Hotellet ligger helt nede ved kaikanten, like ved hovedgaten hvor man finner en mengde små koselig restauranter og barer.
Hotellet har en flott terrasse i 2. etasje med flott utsikt over havnen. Rommene er passe store og har det nødvendigste for denne type opphold. Sengene er noe harde. Betjeningen er meget hyggelige og serviceinnstilte. Det er 4 gang vi besøker Antiparos og andre gang vi bor på dette hotellet. VI kommer tilbake!

Romtips: Utsikt, rimelig
Dato for oppholdet: juli 2015