Flott ukestur med mange opplevelser

Vi ble plukka opp i Galle etter å ha organisert de første dagene i Sri Lanka på egen hånd. Seneka... les mer

Anmeldt 5. mars 2020
C0uple_N0rway
Floro
Flott rundtur

Vi hadde en 6 dagers rundreise hvor vi fikk et variert program med både kultur og opplevelser... les mer

Anmeldt 7. januar 2020
Gunn Hege M
Trondheim, Norge

1924 av 98 anmeldelser
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Vi håpte på en drømmereise i julen og ble på ingen måte skuffet! Vi hadde en 6 dagers tur i dette vakre landet som startet fra flyplassen hvor vi ble hentet av smilende og imøtekommende Mr Sarath. Han kjørte oss trygt rundt disse dagene og delte villig av sin kunnskap om landet, kulturen og mattradisjoner. Vi ble overrasket over de flotte variasjonene i Sri Lankas natur- og kulturlandskap! Menneskene, rausheten og gjestfriheten er det som sitter aller mest igjen. Tempelet i Kandy, Little Adams peak, togtur og safari står også høyt på lista.
NorLanka travels har fra første stund vært svært behjelpelige med å finne ut hvilken type reise som passet oss best, gitt oss god informasjon og vært tilgjengelige for spørsmål.
Hotellene på reisen har vært tilfredsstillende, for uten hotellet i Ella.
Skal du reise siste uken i desember, kan det være greit å være oppmerksom på at også mange lokale tar ferie da. Det medførte en del trafikk og derfor en del ekstra timer i bil, hvilket gav oss lite eller ingen tid til å utforske stedene vi kom til på egen hånd. Vil derfor anbefale deg som velger å reise sist i desember å legge inn en ekstra dag på de stedene du gjerne vil se mer av.

Tusen takk for denne opplevelsen, NorLanka!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Malafrida
Merete L, Manager på NorLanka Travels - Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2019

Drømmejul på hjul ;)

Veldig glad for å lese at ønskene deres for jule gikk i oppfyllelse,
og at dere hadde en flott reise og opplevelse på Sri Lanka.

Vi merker også at pga mye besøk i desember så blir det flere biler på veiene og mer tid går bort i kjøring. Vi vil tilpasse programmene så godt det lar seg gjøre til neste høysesong.
Tusen takk for veldig nyttig tilbakemelding!

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Vi dro på en 4-dagers rundreise med Norlanka i desember 2018. Opplegget var helt supert og servicen til sjåføren upåklagelig! Vi besøkte elefantbarnehjemmet i Pinnawala før vi dro videre til Kandy og fikk en guidet tur i tempelet hvor en av Buddas hjørnetenner oppbevares. Neste dag tok vi toget fra Kandy til Nuwara Eliya. Her besøkte vi en teplantasje før reisen gikk videre til Ella. I Ella gikk vi Little Adams Peak og tok turen til Nine Arch Bridges! Dette anbefales virkelig Vi endte turen med safari i Udawalawe nasjonalpark hvor vi fikk sett mange forskjellige dyr! Alt i alt fikk vi sett og gjort utrolig mye på få dager! Det var også deilig å komme til et ferdig opplegg hvor sjåføren hadde full kontroll på alt man skulle gjøre. Det gjorde at vi fikk senket skuldrene og nøt rundreisen ordentlig!

Eneste vi har å pirke på er hotellet i Ella. Dette hotellet hadde en del dårligere standard enn de andre plassene. Det lå også et stykke fra Ella, noe som gjorde at vi bare kjørte gjennom byen istedet for å oppleve den. Om vi hadde visst dette hadde vi nok valgt å oppgradere til et hotell som lå mer sentralt

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, ThereseDybvik
Merete L, Manager på NorLanka Travels - Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2018

Hei Therese
Tusen takk for en veldig grundig og veldig positiv tilbakemelding fra deres rundreise i desember. Det er så artig å lese at dere er fornøyd og har hatt mange fine opplevelser her på Sri Lanka.
Hotell i Ella er en utfordring for oss, da det er få, gode hotell å velge mellom.
Men vi jobber med å finne bedre hotell til våre kunder der, og heldigvis er det flere nye under bygging.
Takk for tilbakemeldinger og at dere reiste med Norlanka Travels!

Anmeldt 13. november 2018

Vi dro på en 4-dagers rundreise i oktober 2018. Alt var topp! Hyggelig og kunnskapsrik sjåfør, bra tilrettelagt opplegg og alt i alt en strålende opplevelse.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Mona M
Merete L, Manager på NorLanka Travels - Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei Mona!
Tusen takk for veldig hyggelig ord og gode tilbakemeldinger. Det høres ut som om rundreisen deres innfridde, og det er vi strålende fornøyd med :)
Håper vi får sjansen til å ta dere i mot på Sri Lanka en annen gang også!

Hilsen Merete, Dinesh
og resten av teamet

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde en fantastisk opplevelse. Vi ble hentet på flyplassen i en ordentlig bil med en guide som personlig fulgte oss overalt i 5 dager. Vi følte oss trygge og ivaretatt, og vi fikk oppleve Sri Lanka med dens nydelige natur og rike dyreliv. Anbefales helt klart

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, theasundberg

Hei Thea!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er alltid ekstra stas å få være med å arrangere bryllupsreiser,
og sørge for at folk for hyggelige minner å ta med seg fra en spesiell ferie!
Vedig koselig å treffe dere og være en del av deres drømmeferie!

Håper vi sees igjen!

Hilsen Dinesh, Merete
og resten av teamet

Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

En uforglemmelig ferie i dette spennende landet. Frister til gjentagelse. Tip topp tommel opp.Blide hyggelig mennesker

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, IngerB108
Merete L, Manager på NorLanka Travels - Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Inger Berit!
Veldig koselig å få vist frem "mitt" Sri Lanka til deg og resten av reisefølget. Sosialt og opplevelsesrikt!
Håper du tar turen igjen en dag!

Hilsen Merete, Dinesh
og resten av gjengen her i Hikkaduwa