Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Glad for at vi fikk på plass vårt første besøk her
Hyggelig betjening, god service og utrolig god mat
Beste reinsteika vi har smakt ever

Og så utsikten og naturen da

Lyngenfjorden er helt spesielt som du bare må få med deg

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, willy_973
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet, trivelige lokaler, god service og mat. Regner med at utsikten ville vært fantastisk dersom det ikke hadde vært mørkt ute. Ligger på Spåkenes ned mot sjøen med flott utsikt til Lyngsalpene.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Ellen O
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Nydelige omgivelser nytes fra 360° utsikt på Merkury! Flott tiltak fra initiativ takere, en annerledes overnattingsplass som virkelig gir en flott opplevelse
Kan anbefales en tur i jacuzzien uansett vær Tommel opp for gode senger, rent og pent

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, Sjarming
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Glassigloen er enda kulere i virkeligheten! Fantastisk sted, med utsikt rett mot de vakre Lyngsalpene og Lyngenfjorden. Her kunne vi vært mange netter! Mulig å låne utejacuzzi. Restaurant under bygging. Jeg skal definitivt tilbake hit - både sommer og vinter!

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, 468rikker
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Tusen takk for et flott opphold i det store huset til Lyngen North! Området rundt huset er veldig barnevennlig, med god plass til å leke i hagen og flere steinstrender like nedenfor huset. Det er også en perfekt plass å ha som utgangspunkt for toppturer, da det er et stort utvalg fjell i Kåfjord, på Uløya, på Skjervøy, i Lyngen mm. Bildene vedlagt er fra Sorbmegaisa sørryggen og fra Breikågen. Anbefaler også en tur i badstuen eller i badestampen, med nydelig utsikt. Det må også tilføye at utleier er veldig hyggelig og behjelpelig! Vi kommer gjerne tilbake hit

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, 263hegec