Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
Anmeldt 11. juli 2020

Flotte lokaler, hyggelig betjening, og førsteklasses mat. Utsikten fra restauranten alene er verdt et besøk, når du da i tillegg får mat av en kvalitet en normalt bare får i større byer, så blir dagen en merkedag.

Takk, monal499
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Glad for at vi fikk på plass vårt første besøk her
Hyggelig betjening, god service og utrolig god mat
Beste reinsteika vi har smakt ever

Og så utsikten og naturen da

Lyngenfjorden er helt spesielt som du bare må få med deg

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, willy_973
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet, trivelige lokaler, god service og mat. Regner med at utsikten ville vært fantastisk dersom det ikke hadde vært mørkt ute. Ligger på Spåkenes ned mot sjøen med flott utsikt til Lyngsalpene.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Ellen O
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Nydelige omgivelser nytes fra 360° utsikt på Merkury! Flott tiltak fra initiativ takere, en annerledes overnattingsplass som virkelig gir en flott opplevelse
Kan anbefales en tur i jacuzzien uansett vær Tommel opp for gode senger, rent og pent

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, Sjarming
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Glassigloen er enda kulere i virkeligheten! Fantastisk sted, med utsikt rett mot de vakre Lyngsalpene og Lyngenfjorden. Her kunne vi vært mange netter! Mulig å låne utejacuzzi. Restaurant under bygging. Jeg skal definitivt tilbake hit - både sommer og vinter!

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, 468rikker