Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
CheapTickets
Anmeldt 11. august 2020

Fantastisk liten moderne glassiglo med deilige justerbare senger, nydelig panoramautsikt utover Lyngenfjorden og fjellene i bagrunn, innlagt vann med topp moderne bad, kjøleskap, vannkoker og mikro (igloo 180 Jupiter). Utendørs jacuzzi ved hovedhuset med samme flotte utsikt. Testet ikke badstuen, men også denne kunne vi fått med på kjøpet. Ypperlig service og nydelig frokost servert ved bordet. Kunne ikke hatt et mer idyllisk og behagelig opphold.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 494camillah
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et fantastisk sted. Vi var 3 i en av 180g igloene. Fikk en ekstra seng. Det er rent og de som jobber der har kundeservice over verdensklasse.
Magisk å ligge å se på lyngenalpene og vannet.
Restauranten er også fantastisk. Vi hadde reinsdyr og tiramisu noe som var helt fantastisk.
Har ingenting å sette fingeren på.

2  Takk, beatev115
Anmeldt 11. juli 2020

Flotte lokaler, hyggelig betjening, og førsteklasses mat. Utsikten fra restauranten alene er verdt et besøk, når du da i tillegg får mat av en kvalitet en normalt bare får i større byer, så blir dagen en merkedag.

Takk, monal499
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Glad for at vi fikk på plass vårt første besøk her
Hyggelig betjening, god service og utrolig god mat
Beste reinsteika vi har smakt ever

Og så utsikten og naturen da

Lyngenfjorden er helt spesielt som du bare må få med deg

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, willy_973
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet, trivelige lokaler, god service og mat. Regner med at utsikten ville vært fantastisk dersom det ikke hadde vært mørkt ute. Ligger på Spåkenes ned mot sjøen med flott utsikt til Lyngsalpene.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Ellen O