Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
Anmeldt 15. september 2020

Overnatting i 180 gr. iglo var en flott opplevelse. Anbefales. I september føltes varmen i gulvet godt. Flotte fasiliteter.
Fantastisk god frokost. Servicen var utmerket og vi følte oss virkelig velkommen.
Personalet var svært imøtekommende.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Trek318607
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Høy standard på igloen, med vannkoker, kjøleskap og en deilig elektrisk dobbelseng. Fantastisk utsikt til Lyngsalpene. Spiste en herlig middag i restauranten, etterfulgt av en whiskey i peisstua. Utrolig hyggelig. Anbefales!

1  Takk, Rasmuss3n
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Vi var 4 som bodde på en av hyttene. Helt strøkent, med kjøkken, bad 2 soverom og badstu. Fantastisk utsikt mot lyngsalpene. Spiste nydelig frokost på hotellet. Fikk smøre matpakke til dagsturen vår. Jacuzzien med servering av noe leskende - og den nydelige utsikta. Middag i restauranten var helt utsøkt. Når da også vertskapet bryr seg om, spør om vi mangler noe, er hyggelig å blide, da kan man knapt ha det bedre. Tusen takk for et fantastisk opphold. Neste gang må glassigloen prøves ut.

Takk, annesT9707OU
Anmeldt 11. august 2020

Fantastisk liten moderne glassiglo med deilige justerbare senger, nydelig panoramautsikt utover Lyngenfjorden og fjellene i bagrunn, innlagt vann med topp moderne bad, kjøleskap, vannkoker og mikro (igloo 180 Jupiter). Utendørs jacuzzi ved hovedhuset med samme flotte utsikt. Testet ikke badstuen, men også denne kunne vi fått med på kjøpet. Ypperlig service og nydelig frokost servert ved bordet. Kunne ikke hatt et mer idyllisk og behagelig opphold.

Takk, 494camillah
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et fantastisk sted. Vi var 3 i en av 180g igloene. Fikk en ekstra seng. Det er rent og de som jobber der har kundeservice over verdensklasse.
Magisk å ligge å se på lyngenalpene og vannet.
Restauranten er også fantastisk. Vi hadde reinsdyr og tiramisu noe som var helt fantastisk.
Har ingenting å sette fingeren på.

2  Takk, beatev115