Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
2–7 av 79 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet ute pÄ et nes med panoramautsikt mot fjorden, havgapet og Lyngsalpene. Her kan man virkelig senke skuldrene og nyte en fantastisk utsikt rett fra senga.
De nye glassigloene ved strandkanten har en helt unik beliggenhet og er moderne og pent innredet.
Hyggelig og serviceinnstilt personale bidrar til en super opplevelse.
Restauranten har god mat og god frokost.

Takk, Ole Bernt K
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet og utsikt som selger seg helt selv. Vi hadde en 180 grader iglo. Ingenting Ä utsette pÄ renholdet, men det kunne godt vÊrt sÄpe i dusjen (vi hadde heldigvis med selv). Gode senger som er justerbare. Vi testet ut jacuzzi som var deilig uansett vÊr. Vi valgte Ä overse at det var noen dÞde smÄ insekter i den og litt gress. Vi spiste middag og frokost i restauranten. Frokost kunne godt vÊrt inkludert i prisen da man mÄ bestille separat. Vi spiste reinsdyrsteik og torsk, og sjokolade mousse til dessert. Maten var utrolig god, og det er godt utvalg av drikke. Servicen er veldig bra, og de som jobber der er dedikerte. Ingenting Ä utsette pÄ service, bÄde ved inn-/utsjekk, mÄltider, og servering i jacuzzi. Supert sted som vi gjerne kommer tilbake til!

Romtips: Gratis parkering
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, ask_luj
Anmeldt 3. desember 2020 via mobile enheter

Overrasket min sÞster og svigerbror med bryllupsnatt i glassigloen Tellus pÄ SpÄkenes, etter deres bryllupsfest 21.12.2020!

PÄ forhÄnd hadde jeg god dialog med de ansatte pÄ Lyngen North, og de var klare over at det var et brudepar som skulle komme den natten - og Þnsket Ä stelle i stand med en liten flaske prosecco pÄ huset til brudeparet. De var meget behjelpelige med fleksibel innsjekking, og ga en god beskrivelse pÄ hvilken glassiglo brudeparet skulle inn i. I tillegg fikk de sen utsjekk, og fikk nyte en lang morgen med frokost - som var veldig fint!

Det var dessverre ingen prosecco da brudeparet ankom som jeg ble fortalt at de skulle fÄ, og i tillegg var det kun smÄ hÄndklÊr tilgjengelig. Hadde jeg fÄtt info om dette hadde de fÄtt med ordentlige hÄndklÊr sÄ de kunne tatt en god dusj. Leste heller ingen plasser (eller fikk info om) at det ikke var noen sÄpe tilgjengelig i dusjen for gjestene, sÄ det kunne vÊrt fint Ä fÄ info om sÄ de kunne tatt det med selv.

Med unntak om litt misvisende/manglende info var brudeparet greit fornÞyde bÄde med opplevelsen i glassiglo, fin natur og frokost, selv om de savnet ordentlige hÄndklÊr og dusjsÄpe.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, tanjaalba
Anmeldt 1. oktober 2020

SÞndag gikk turen til SpÄkenes og Lyngen North fra min hytte ca 7 km gange herfra.
Den spektakulÊre restauranten var Äpen sÄ derfor middag def. Det var en fortreffelig opplevelse. Topp kvalitet pÄ mat og service, i tillegg til utsikten til Lyngsalpan, UlÞya og NordfuglÞya, og langt def ute i horisonten, Hurtigruta seilende forbi.
Sted og vertskap anbefales pÄ det beste!

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Finn S
Anmeldt 15. september 2020

Overnatting i 180 gr. iglo var en flott opplevelse. Anbefales. I september fĂžltes varmen i gulvet godt. Flotte fasiliteter.
Fantastisk god frokost. Servicen var utmerket og vi fĂžlte oss virkelig velkommen.
Personalet var svĂŠrt imĂžtekommende.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Trek318607