Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Vi sov en natt her ifb med vår bryllupsreise, og oppholdet var helt perfekt! Nydelig utsikt fra Igloen med 180 graders utsikt mot vannet. Spiste en deilig 3-retters middag i restauranten. Og dagen etter fikk vi den beste hotellfrokost vi har fått noe sted. Området er nydelig, og betjeningen utrolig hyggelig. Kan også anbefale det utdendørs boblebadet.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, KjetilR371
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet ute på et nes med panoramautsikt mot fjorden, havgapet og Lyngsalpene. Her kan man virkelig senke skuldrene og nyte en fantastisk utsikt rett fra senga.
De nye glassigloene ved strandkanten har en helt unik beliggenhet og er moderne og pent innredet.
Hyggelig og serviceinnstilt personale bidrar til en super opplevelse.
Restauranten har god mat og god frokost.

Takk, Ole Bernt K
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet og utsikt som selger seg helt selv. Vi hadde en 180 grader iglo. Ingenting å utsette på renholdet, men det kunne godt vært såpe i dusjen (vi hadde heldigvis med selv). Gode senger som er justerbare. Vi testet ut jacuzzi som var deilig uansett vær. Vi valgte å overse at det var noen døde små insekter i den og litt gress. Vi spiste middag og frokost i restauranten. Frokost kunne godt vært inkludert i prisen da man må bestille separat. Vi spiste reinsdyrsteik og torsk, og sjokolade mousse til dessert. Maten var utrolig god, og det er godt utvalg av drikke. Servicen er veldig bra, og de som jobber der er dedikerte. Ingenting å utsette på service, både ved inn-/utsjekk, måltider, og servering i jacuzzi. Supert sted som vi gjerne kommer tilbake til!

Romtips: Gratis parkering
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, ask_luj
Anmeldt 3. desember 2020 via mobile enheter

Overrasket min søster og svigerbror med bryllupsnatt i glassigloen Tellus på Spåkenes, etter deres bryllupsfest 21.12.2020!

På forhånd hadde jeg god dialog med de ansatte på Lyngen North, og de var klare over at det var et brudepar som skulle komme den natten - og ønsket å stelle i stand med en liten flaske prosecco på huset til brudeparet. De var meget behjelpelige med fleksibel innsjekking, og ga en god beskrivelse på hvilken glassiglo brudeparet skulle inn i. I tillegg fikk de sen utsjekk, og fikk nyte en lang morgen med frokost - som var veldig fint!

Det var dessverre ingen prosecco da brudeparet ankom som jeg ble fortalt at de skulle få, og i tillegg var det kun små håndklær tilgjengelig. Hadde jeg fått info om dette hadde de fått med ordentlige håndklær så de kunne tatt en god dusj. Leste heller ingen plasser (eller fikk info om) at det ikke var noen såpe tilgjengelig i dusjen for gjestene, så det kunne vært fint å få info om så de kunne tatt det med selv.

Med unntak om litt misvisende/manglende info var brudeparet greit fornøyde både med opplevelsen i glassiglo, fin natur og frokost, selv om de savnet ordentlige håndklær og dusjsåpe.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, tanjaalba
Anmeldt 1. oktober 2020

Søndag gikk turen til Spåkenes og Lyngen North fra min hytte ca 7 km gange herfra.
Den spektakulære restauranten var åpen så derfor middag def. Det var en fortreffelig opplevelse. Topp kvalitet på mat og service, i tillegg til utsikten til Lyngsalpan, Uløya og Nordfugløya, og langt def ute i horisonten, Hurtigruta seilende forbi.
Sted og vertskap anbefales på det beste!

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene