Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ein lang historie, men kort fortalt : litt slu eigar, skulder som andre anmeldelarar seier her, på Hotels.com - så.om du har problem/uenigheter så er dei ikkje veldig behjelpelige og går ok aldri pengane igjen vil eg tru. Fekk først eit rom fullt av hundehår. Klaga, og personalet innrømma dei ikkje hadde fått vaska det før vi kom (kl 21 på kvelden) så vi fikk da eit reint rom. Svært spesielt å ikkje gje oss et reint med ein gong då dei hadde mange ledige rom.... TV måtte vi fikse sjølv for å få til å virke (chromecast). Utriveleg frukostsal som var ein nedlagt gymsal. Morsomt for ein lærar, einaste ledige plass denne dagen i området, men prøv gjerne å finn noko bedre. Dyrt ift det ein får. Svært god lokasjon for vår reiserute. Men vi greidde å kose oss der den korte tida og personalet var svært hyggelige, så i krisesituasjonar så går det fint...

Takk, Hola1944
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng som hadde bestilt 2 rom. Én av våre rom var leid ut ved en feiltagelse og vi endte opp med å dele et familierom på 5 voksne da ingenting annet i området var tilgjengelig. Etter å ha ventet i over 1 time var rommet vårt klart. Vi fikk en øl som kompensasjon som var en hyggelig gest. Kort oppsummert: Rommet var rent, toalettene var ok, dusjene var ikke rene og frokosten var ikke fristende. Vil ikke anbefale dette stedet.

Takk, Fatima F
Anmeldt 31. juli 2019

Styr unna! Vi booket dette "hotellet" da det ikke var andre ledige alternativer i området. Vi betalte for bungalow, men fikk et slitent rom. De prøvde å skylde på at det var fordi vi hadde med oss hund, men vi hadde uansett fått det samme rommet. Vi ble enige om å kansellere oppholdet og at de skulle refundere oss pengene siden de ikke hadde flere bungalower. De ba oss kontakte Hotels.com for å få refundert beløpet. Vi var i kontakt med Hotels.com og siden vi allerede hadde betalt på stedet, fikk vi beskjed om at det var hotellet som måtte refundere pengene. Prøvde å kontakte de ang. dette i etterkant, men de har verken svart eller refundert pengene. De var nok fullstendig klare over at de hadde fått pengene og dermed var "greie" nok til å godta kansellering og refusjon, men prøvde å skyve problemet over på Hotels.com.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Bustipaeventyr
Anmeldt 14. juli 2019

Booker rom/hytte på Internett i forkant samme dag , men når enn kommer fram seint om kvelden, får enn beskjed om at det er fullbooket/overbooket og man får alternativt tilbud om å kjøre 1 time +ferge for alternativt overnattingssted, noe som ikke blir mulig eller er aktuelt når klokka er over 23..... Vi spør om hvorfor kunne ikke de informert om dette på telefon/Mail i forkant etter bestilling, det ville de ikke svare på. Heller ingen refusjon av penger var mulig å få til. Svært uprofesjonell behandling, styr unna!!!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Anders T
Anmeldt 5. oktober 2018

Vi var et kjærestepar som ønsket oss en natt på hotell siste dag av ferien, da vi ellers hadde overnattet i telt. Hotellene i området rundt var alle fullbooket, dermed var Solfjord eneste alternativ. Vi ringte på forhånd for å bestille. Vi hadde sjekket booking.com, og så at det var ledige rom på Solfjord. Vi ble enige om et rom, som de skulle holde av til oss til vi kom fram (det tok ca. 1,5t å kjøre). På vei dit ble vi ringt opp og fikk beskjed om at det hadde skjedd en feil, slik at rommet vårt var blitt opptatt, men vi skulle få en campingvogn å sove i for 500kr. Campingvogna var i ok standard i følge han vi snakket med.
Da vi kom frem og fikk vogna vi skulle sove, fikk vi litt sjokk. Den var ikke vasket, kun redd opp. Det var mange edderkopper der, og ikke noe innbydende i det hele tatt. Vi gikk inn for å spørre om de hadde noen rom ledig, men det hadde de ikke. Etter noen timer ble det satt ut et skilt om at de hadde ledige rom. Vi sjekket derfor booking.com igjen, og så der at de hadde ledige rom. Vi gikk derfor inn for å høre om hvorfor vi ikke hadde fått det istedet for en vogn. Han kom med unnskyldning på unnskyldning, og løy så mye at han trodde på det selv. Vi kunne få ''oppgradere'' rommet for 1000kr, altså oppå de 500kr vi allerede hadde betalt for vogna. Vi hadde ikke brukt vogna, bare sett i den, og gått ut igjen.
Vi måtte betale 1000kr for et nytt rom, så tilsammen betale vi 1500kr, for et rom som så vidt var verd 500kr.
Bad og dusj var i dårlig standard med fukt og det var ikke rent.
Maten var ikke til å skryte av med tanke på prisen som ble betalt.
Wifi var for dårlig til å surfe noe som helst på nettet.
Renholdet var så og si ikke til stede. Skittent, duftlys overalt for å sjule fukt og fæl lukt.

Vil ikke anbefale Solfjord til noen. Det er et overpriset vandrehjem med dårlig standard.

Romtips: Ikke book rom her.
Dato for oppholdet: juli 2018
3  Takk, julieaG6231ZM