“Besøk tilbake på femtitallet”
Anmeldelse av Glopheim Kafé

Glopheim Kafé
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Atna
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Glopheim cafe er et flott sted å stanse på vei gjennom Østerdalen. Å komme hit er å tre inn i en tidskapsel fra tidlig femtitall. Tidsriktige reklamer inkludert for både tobakk og alkohol. En Wurlitzer står sentralt i lokalet. Bordene er i respatex og stolene trukket i tidsriktig skai.

Vi voksne hadde vær vår Patent, elgkarbonadesmørbrød. Deilig! Barna hadde smørbrød med egg og bacon. Menyen er enkel, men mer enn god nok.

Jeg vil på det aller varmest anbefale alle reisende å stikke innom for en morsom og kulturhistorisk rikholdig opplevelse

1  Takk, HCMy

Anmeldt 1. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022

Har du vært i Glopheim Kafé? Del dine erfaringer!