Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 27. juli 2020

Synbar reklame etter hovedveien .Grusvei opp til gammel seter ,og hotell som har sett sine beste år. Nye eiere må ta litt av gangen , og det er mye vedlikehold som gjenstår. Rundt hotellet mange spor ettertidligere gode år.
+ Egen inngang på baksiden for oss som hadde med hund.
Mange turmuligheter i nærheten. Ikke Tv på rommet , og komprimert bad med vask , toalett og dusj. Dusj og toalett bak samme forheng ved dusjing.
Gode senger . Enkel og tilstrekkelig frokost. ++ meget synlig vasking av bord og stoler , samt varsling om tiltak vedr. Covid 19.
Hyggelig betjening, selv om inntrykket var at dette er litt hobbyprosjekt av entusiaster.

Romtips: Litt utenfor turistveiene og må nok opp i standard .
Takk, 555runara
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Leste av tidligere anmeldelser at hotellet bar preg å være litt slitent, og det stemmer. Men evner du å se forbi dette og bare nyte oppholdet så er du kommet på rett plass. Vi bestilte «himmelsengrommet» eller suite om du vil. Stort rom med sittegruppe til 5 og bord. Perfekt for en kortspillrunde eller å se på nedlastet film på iPad. Stort bad, godt vanntrykk i dusjen. Dårlig seng så sovekvaliteten trekker dessverre mye ned.
Fine turmuligheter.
Veldig hyggelig betjening.
Middagene gode og rause porsjoner. Opplevd for første gang i mitt liv å spise en halv fjellørret uten ett eneste ben. Perfekt for meg som mister matlysten straks et fiskeben kommer til syne.
Veldig gode priser på mat, drikke og opphold.
Frokosten var OK. Ikke noe gourmet opplevelse, ikke forvent mer enn det vanlige standard norske påleggssortimentet.
Vi hadde uansett to veldig koselige overnattingdøgn og kommer gjerne tilbake.

Takk, Colette White B
Anmeldt 19. februar 2020

Skjerdingen er en liten perle for familieferier sommer som vinter. Med slalombakke vegg i vegg, nydelig turterreng rett utenfor døren, og et lite innendørs svømmebasseng i kjelleren. Det serveres god frokost Med variert utvalg av pålegg og mulighet for å lage seg nistepakke, og lunsj og middags bufetteten med hjemmelagde hovedretter og dessert skuffer aldri.
Hotellet er ikke jålete, men det har masse sjarm, og en uverderlig hjemmekoselig atmosfære. Hyggelig vertskap som tar godt vare på alle og enhver.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Maseidno
Anmeldt 2. februar 2020

Jeg kom inn i en meget sjarmerende resepsjon som oste av hygge og velkomst fra en imøtekommende resepsjonist. Dette er et klassisk hotell med klare røtter fra de gamle og gode høyfjellshotell man leser om og har sett på filmer. Middagen var meget bra og en ekstra honnør til en dyktig og imøtekommende kokk. Jeg kommer gjerne igjen til samme hotell med fin beliggenhet, trivelig atmosfære og fine langrennsløyper. Slalåmbakken startes ikke før i Vinterferie-sesongen – men det gjorde ingenting med de flotte langrenns-turene jeg fikk – i total fred og ro, uten «kø» i løypene! Har allerede booket til Vinterferien!

Romtips: Be om rom med utsikt sørover - praktfull utsikt!
Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, OleJacobWe
Anmeldt 27. juli 2018

Etter en hyggelig nyttårsfeiring fikk vi lyst til å besøke hotellet på nytt i sommer. En skuffelse: Vi fikk en "suite" (slitt1960-stil), fordi hotellet forøvrig var fullbooket. De øvrige gjestene viste seg imidlertid å være et kor fra Estland, som ikke spiste middag på hotellet. Kokken foreslo derfor pizza for oss. Vi protesterte, og han foretok et dypdykk i fryseren og fant frem en torsk som må ha blitt fryst inn sammen dinosaurenes undergang, forsøksvis kamuflert med sennep og honning. Ikke vellykket. Koret dukket opp utpå aftenen og sang utenfor vårt vindu til henimot klokken 0300. Vi reiste neste morgen.

Romtips: Spør om det er andre gjester og om kjøkkenet serverer fersk mat. Ta med en fluesmekker til frokostbordet.
Dato for oppholdet: juli 2018
3  Takk, Dag B