Anmeldt 15. juli 2016

Et moderne hotell med meget sentral beliggenhet i forhold til sentrum med shopping, park med lekeplass for barn og Millenium park med bl.a. The Bean.
Hotellet har freshe rom, god rengjøring, proffesjonel innsjekking og meget serviceinnstilt concierge

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Koaj
Radissonbluaqua, General Manager på Radisson Blu Aqua Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2016

Thanks so much for writing us. I am glad to read that you enjoyed your stay and our proximity to all of the attractions. Thanks for choosing the Blu and we look forward to welcoming you back again soon.

Bob Shelley

Anmeldt 20. april 2016 via mobile enheter

Dette er et typisk bussiness hotell med alle fasiliteter som man kan forvente. Rommet er stort, bra wlan (som man ikke finner overalt) og brukbart med TV-kanaler. Kaffemaskin på rommet er også bra, så man slipper å betale 6-7 dollar for en kopp i restauranten.
For mange europeere er det overraskende at man " må betale" 20% gratitude på allerede høye priser. En helt vanlig enkel frokost koster nesten 30dollar, over dobbelt så dyrt som på europeiske business hoteller.
Det er i grunnen det jeg mislikte mest her.
Så om man velger å overse det, er det helt greit her med kort avstand til Millenium park og Navy Pier.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, SveinJ
Radissonbluaqua, Manager på Radisson Blu Aqua Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2016

Thank you for taking the time to write us about your recent stay. I am happy to hear that you enjoyed your stay overall. Thank you for choosing the Blu and we look forward to welcoming you back in the future.

Jeff Kramer
Director of Rooms

Anmeldt 23. juli 2015

Hotellet har bra standard og ligger sentralt plassert i forhold til sentrum, handling og atraksjoner. Bra rom med balkonger tilgjengelig, men ingen mømler på balkongene. Bra service og hyggelig personale.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, RosslandR
Radissonbluaqua, General Manager på Radisson Blu Aqua Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2015

Thank you for your review! I am glad to hear that you enjoyed your stay overall. Thank you for choosing the Blu, and we look forward to welcoming you back again soon.

Anmeldt 2. juni 2015

Rommet var stort, med god seng. Det luktet mugg i dusjen, som sikkert skyldes at vann har trengt inn under flisene.
Bra bassengområde, og kjempebra bar og restaurant.
Frokost var dyr, så det anbefales å bruke en frokostrestaurant i nærheten.
Kort vei til restauranter og natteliv. Kort vei til park. Kort vei til handlegate.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Smithware
Radissonbluaqua, General Manager på Radisson Blu Aqua Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2015

Thank you for taking the time to write us about your stay. We value all of our guests feedback, thank you for noting the shower tile- we are currently fixing the issue. I am happy to hear that the rest of your stay went well Thank you for choosing the Radisson Blu Aqua Hotel and we look forward to welcoming you back again soon!

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 12. oktober 2014

Vi bodde en natt på et rom i 6. etasje med utsikt over gaten nedenfor, ikke verdens mest spennende utsikt, men det var ingen problem i det hele tatt. Rommene ser så bra ut, og den store waterfall dusjen er fantastisk! Personalet kan yrket sitt, og resepsjonisten fikk oss til å føle oss så velkommen, og ga gode anbefalinger for hvor vi burde dra, og hvor vi kunne spise. Hvis jeg skal tilbake til Chicago, vil jeg bo her igjen.

Takk, 116hanne
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Radissonbluaqua, General Manager på Radisson Blu Aqua Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2014

Thank you for sharing your experience! I am happy to see that you had a great stay and that our team was helpful with all of your needs. I hope that we have another opportunity to welcome you back soon!

All the best,