“Konge sted!”

Gino's East Magnificent Mile
Vurdert som nr. 349 av 10 825 Restauranter i Chicago
Kjøkken: Pizza
God for: Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Magnificent Mile
Anmeldt 17. oktober 2016 via mobile enheter

Perfekt for en kveld med litt liv! God mat, kjempe service:) godt utvalg av mat og drikke for liten og stor, skriv ditt navn på veggen etter besøket. Husk egen tusj

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Dag Fredrik W

Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

De er rett og slett grådige med dårlig service og ikke spesielt god pizza. Kan anbefale andre hyggelige steder rett i nærheten som er av en helt annen klasse i samme prisnivå.

Takk, BaardB
Anmeldt 3. juli 2016 via mobile enheter

Turistfelle med begrenset tid til hver besøkende. Helt ordinær mat og dårlig og treg service. Du finner bedre alternativer til mye hyggeligere priser og bedre mat mange steder i Chicago

Takk, Jan Kristen W
Anmeldt 3. juli 2016 via mobile enheter

Ekstremt dårlig service på denne restauranten. Vi var et norsk reisefølge som hadde gledet oss til å spise her. Opplevde dessverre bråk og problemer fra første til siste stund. Vi ble avkrevd 300 dollar for å ha sittet noen minutter for lenge. Gå et annet sted om du vil ha en hyggelig opplevelse i Chicago.

Takk, FridF1
Anmeldt 6. september 2015

Vi bestilte en deep dish pizza som var kjempegod! Men lydnivået på musikken i lokalet var altfor høyt, hadde problem med å snakke sammen. Lokalet var mørkt og rotete, kunne trengt litt oppussing.

Dato for besøk: september 2015
Takk, kristioverland

Har du vært i Gino's East Magnificent Mile? Del dine erfaringer!