“Nydelig mat!”
Anmeldelse av Folkets Steakhouse

Folkets Steakhouse
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Flisa
Anmeldt 8. august 2021

Vi var et følge på 8 og en baby.
Nydelig mat, koselig betjening og fint lokale. Også koselig toalett med stellebord.
Vi kommer tilbake! ☺️
Anbefales på det sterkeste

Takk, 600stineg

Anmeldt 20. mars 2019 via mobile enheter

Skuffer ALDRI. Veldig bra mat og koselig. God service og rikelige porsjoner. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, JanFrodeR
Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Vi valgte Folkets Steakhouse for å spise lunsj.
Menyen var innholdsrik og det var mye som fristet. Prisene er midt på treet. Vi valgte dagens rett og pizza. Begge rettene smakte utmerket og det var store porsjoner.
Betjeningen var oppmerksomme og var der når de skulle.
Det blir garantert ikke siste gang vi spiser her.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Rolf T
Anmeldt 28. februar 2019 via mobile enheter

Maten er av den beste kvalitet. Den er helt nydelig! Og servicen er også helt topp! Anbefales på det aller sterkeste å spise her!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, May Nina H
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Et steakhouse på flisa. Ja det kan jo gå bra. Og i dette tilfellet gjorde det. Fantastisk mor biff, vi testet ulike varianter og perfekt stekt, med god saus, gode poteter og grønnsaker. Eneste lille minus, de har bare indrefilet på menyen. Sjøl hadde jeg glatt kunnet gå for en entrecote eller en t-bone. Men Herregud, mor som smør og en pepperwhiskysaus som var helt nydelig......
Planksteak, artig og veldig god. Svenskene er nok hakket vassere på den. Men service, miljø og mat står til 5 stjerner.

Takk, Grosberg

Reisende som så på Folkets Steakhouse, så også på

Har du vært i Folkets Steakhouse? Del dine erfaringer!