“Deilig sted i havna”
Anmeldelse av SMAK av Stavern

SMAK av Stavern
Vurdert som nr. 3 av 14 Restauranter i Stavern
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Super service, god mat og suveren beliggenhet i gjestehavnen. Veldig populært helårs-servering. Kommer stadig tilbake.

Takk, trondlever

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men små porsjoner. I tillegg virket ikke som om kelnerne hadde kontroll og de var utålmodige. Vi ble spurt av tre forskjellige kelnere om vi var ferdig med å spise, hvorpå de tok av tallerkner til to som var ferdig, men lot de andre som hadde få bli. Det ble så masete at ved siste runde av «er du ferdig» så svarte vi ja, bare for å få slippe mer mas.

Vi synes dette var merkelig ettersom vi hadde bordet i en time til da maset begynte. Vi følte at de ønsket at vi skulle bli ferdig raskest mulig, og følte oss egentlig ikke så velkomne.

Neste gang kan kokkene få være servitører, fordi de kan i alle fall jobben sin☺️

1  Takk, 348ferdinandr
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Preget av sommervikarer med mangelfull opplæring på helhet, hyggelige men lite proffe. Gikk forbi andre steder hvor det fortløpende ble ryddet og vasket av mellom gjestene. Fremstår litt møkkete og det er lite greit under pandemi. Hadde stått seg på en hovmester som kunne dirigere det hele. OK fish & chips, mye utsolgt. Barnemeny utsolgt

1  Takk, ConAmoreSvelvik
Anmeldt 6. juli 2020

Vi spiste nydelig kremet og fyldig fiskesuppe, suveren tapas med litt snert uten å være for sterk, alt til OK pris og rask servering !

Takk, aro950
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Trivelig restaurant like ved broen. God mat og hyggelig betjening, med kaien rett på utsiden. Greit variert meny, med enkle retter som kom i rause porsjoner til rett over 200,-.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Dagros_1234

Reisende som så på SMAK av Stavern, så også på

Har du vært i SMAK av Stavern? Del dine erfaringer!

© 2021 TripAdvisor LLC Med enerett.

Dette er den versjonen av nettstedet vårt som er gitt til personer som snakkerNorsk i Norge. Hvis du er bosatt i et annet land eller en annen region, velger du den egnende versjonen av Tripadvisor for ditt land eller område i rullegardinmenyen.