“Anbefales ikke”
Anmeldelse av SMAK av Stavern

SMAK av Stavern
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 11. juli 2020

Dyrt, små porsjoner, dårlig service og møkkete glass. Maten er ingenting mer enn ok. Styr unna, spis et annet sted.

2  Takk, Aurora S

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Super service, god mat og suveren beliggenhet i gjestehavnen. Veldig populært helårs-servering. Kommer stadig tilbake.

Takk, trondlever
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men små porsjoner. I tillegg virket ikke som om kelnerne hadde kontroll og de var utålmodige. Vi ble spurt av tre forskjellige kelnere om vi var ferdig med å spise, hvorpå de tok av tallerkner til to som var ferdig, men lot de andre som hadde få bli. Det ble så masete at ved siste runde av «er du ferdig» så svarte vi ja, bare for å få slippe mer mas.

Vi synes dette var merkelig ettersom vi hadde bordet i en time til da maset begynte. Vi følte at de ønsket at vi skulle bli ferdig raskest mulig, og følte oss egentlig ikke så velkomne.

Neste gang kan kokkene få være servitører, fordi de kan i alle fall jobben sin☺️

1  Takk, 348ferdinandr
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Preget av sommervikarer med mangelfull opplæring på helhet, hyggelige men lite proffe. Gikk forbi andre steder hvor det fortløpende ble ryddet og vasket av mellom gjestene. Fremstår litt møkkete og det er lite greit under pandemi. Hadde stått seg på en hovmester som kunne dirigere det hele. OK fish & chips, mye utsolgt. Barnemeny utsolgt

1  Takk, ConAmoreSvelvik
Anmeldt 6. juli 2020

Vi spiste nydelig kremet og fyldig fiskesuppe, suveren tapas med litt snert uten å være for sterk, alt til OK pris og rask servering !

Takk, aro950

Reisende som så på SMAK av Stavern, så også på

Har du vært i SMAK av Stavern? Del dine erfaringer!