“Verste jeg har vært borti!”
Anmeldelse av SMAK av Stavern

SMAK av Stavern
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Makan til møkka opplevelse! Noe av det verste jeg har vært borti! Kjøpe fiskesuppe fra Meny og tregeste servicen i manns minne!! Det tok 2 timer før vi fikk maten. Er du sulten gjør noe annet. En baguette fra supern er bedre valg!

Mitt råd er styr unna!

Takk, borgeast

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Tok lang tid for å få mat selv om det ikke var fult. 2 voksene fikk mat først, barna en god stund etterpå etter jeg hadde etterspurt 2 ganger. Club sandwich var tam, ihjelstekt kylling og lite smak. Billig toast brød. Pommes frites var god.
Riktignok hjalp det når vi fikk litt reduksjon på prisen pga forsinket mat, men jeg kommer ikke tilbake og dessverre ikke anbefaler det videre.

Takk, 992mariannep
Anmeldt 6. juli 2021

For de som ønsker seg et bedre måltid, og enten kommer til Stavern med båt eller bil, så er dette en vinner. Er man heldig er det kun to skritt fra båt til du er i restauranten.

For min del er det alltid Club Sandwich som må testes ut uansett hvor jeg er, og denne er en av de bedre der ute.

Utrolig hyggelig betjening og veldig bra service.

Kommer tilbake igjen og igjen.

1  Takk, immanuelandersen
Inger Kristine G, Eier på SMAK av Stavern, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Tusen takk, håper du tar turen innom igjen til oss på
SMAK-
God sommer videre ☀️

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Som tidligere besøk, Fantatisk service og super god mat . Store porsjoner på fiske suppe og blåskjell . Våre 2 favoritter . Anbefales !!!

1  Takk, 497petterb
Anmeldt 2. juli 2021

Satt og ventet i 35 min uten å bli gitt noe meny eller hjelp. Gikk bort til kassen for å bestille drikke. Fikk streng beskjed om å gå å sette oss ved bordet igjen, for de skulle komme bort for å ta bestilling. Det gjorde de ikke, vi gikk 5 min senere.

Takk, Rujo1106

Reisende som så på SMAK av Stavern, så også på

Har du vært i SMAK av Stavern? Del dine erfaringer!