“På taket av Smak ☺️”
Anmeldelse av SMAK av Stavern

SMAK av Stavern
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, men ikke Så hyggelig betjening
Det vil si deler av betjeningen oppe på taket
Spiste ikke noe annet en brød og oliven
Hadde et par kalde øl i det flotte været.

Takk, MOWOG1965

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Det tok altfor lang tid før vi fikk bestille. Vi ventet i 20 minutter på drikke og 30 minutter på maten. I seg selv er dette greit, men når kyllingen både i barnetapasen og club sandwichen var så tørr at den var vanskelig å svelge uten å skylle ned med nor, så var det ikke verdt å vente på. Signaturburgeren var kanskje den minste jeg har fått servert noen gang. Den smakte riktignok helt ok, men porsjonen virket som et hån. Potetene til barnetapasen var knusktørre og fullstendig fri for smak og krydder. Dette kan jeg dessverre ikke anbefale. Det er trist når beliggenheten er optimal.

Takk, DavidB176
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Helt tragisk. Bestillte tapas, fikk kald mat, brødet etter at vi var ferdige med å spise.

Dårligste opplevelsen noen gang.

Uorganisert kjøkken.

Lite mat og dyrt.

Kommer kun igjen for en pils, og ikke mat.

1  Takk, 153sveina
Inger Kristine G, Eier på SMAK av Stavern, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Jeg fikk en gråtende ansatt etter deres besøk, snakket med fler gjester som overhørte deres angrep. Som du sa var du selv en tid servitør, da burde du tenke selv hvordan du hadde opplevd å blitt behandlet på en slik måte. At du attpåtil skriver dette her, var vi forberedt på. Hadde noe vært reelt her, hadde vi strekt ut en hånd for å møte deg som gjest. Men dette overser vi totalt, sorry. Vi takker de andre gjestene som tok og viste omsorg for to fantastiske servitører.
Du bør styre unna pilsen etter din opplevelse !

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Makan til møkka opplevelse! Noe av det verste jeg har vært borti! Kjøpe fiskesuppe fra Meny og tregeste servicen i manns minne!! Det tok 2 timer før vi fikk maten. Er du sulten gjør noe annet. En baguette fra supern er bedre valg!

Mitt råd er styr unna!

Takk, borgeast
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Tok lang tid for å få mat selv om det ikke var fult. 2 voksene fikk mat først, barna en god stund etterpå etter jeg hadde etterspurt 2 ganger. Club sandwich var tam, ihjelstekt kylling og lite smak. Billig toast brød. Pommes frites var god.
Riktignok hjalp det når vi fikk litt reduksjon på prisen pga forsinket mat, men jeg kommer ikke tilbake og dessverre ikke anbefaler det videre.

Takk, 992mariannep

Reisende som så på SMAK av Stavern, så også på

Har du vært i SMAK av Stavern? Del dine erfaringer!