“Driver vil ikke ha kunder”
Anmeldelse av SMAK av Stavern

SMAK av Stavern
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Tidligere i år gikk hun ut i avisa og sa hun stengte pga uønskede gjester, med dette mente hun turister, altså de hun lever av.
Nå denne uken var hun ute i avisa igjen og skyldte på sure kunder og mangel på leveranser.
Ikke særlig kundevennlig sted.
Maten er god den, men man føler seg ikke veldig velkommen.

4  Takk, anniekri

Anmeldt 26. juli 2021

Var her med kjæresten i går kveld, vi bestilte carpaccio og noen tapasretter til forrett, og fiskesuppe og blåskjell til hovedrett. All maten smakte fortreffelig, men blåskjellene var helt eksepsjonelle! Vi ble servert av ei hyggelig servitør ved navn Ella som sørget for at kvelden ble perfekt. Hyggelig og varm atmosføre, kommer definitivt tilbake!

Takk, vinbasse
Inger Kristine G, Eier på SMAK av Stavern, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tusen takk for hyggelige ord, dette settes stor pris på. Håper på et gjensyn

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Var her med en kompisgjeng og ble mildt sagt imponert! Tapasen holder en meget høy standard og personalet var hyggelige! En perle på bryggen i Stavern som er absolutt å anbefale alle og en hver!

Takk, sondredragset

Wow, dette setter vi så stor pris på. Tusen takk og vi håper på et gjensyn. God sommer videre ☀️

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Parmiddag fikk heldigvis karret til oss et bord ute siden det egentlig er drop in bord. Men et var ledig. Hyggelig betjening som kommer å tar imot bestillinger og serverer. Ble spurt flere ganger om vi trengte noe mer, bra! Men dessverre trekker maten litt ned, stor variasjon på tapas rettene i størrelse. Det er litt til å gå på for å få dette til en bedre vurdering fra min side. Alt i alt fornøyd, men maten trekker litt ned.

Takk, 893christerj

Tusen takk og de konstruktive tilbakemeldingene tas godt i mot. Vi håper på et gjensyn, en fin sommer videre til dere ☀️

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet på kaikanten, gode drinker kom på bordet, men hele besøket, for ikke å si resten av kvelden i havna, ble ødelagt av genuin drittmusikk fra SMAK-terrassen. Overlever mye, men det der tok kaka.

2  Takk, jonmartins2017

Reisende som så på SMAK av Stavern, så også på

Har du vært i SMAK av Stavern? Del dine erfaringer!