“Veldig bra, både mat, atmosfære og service!”
Anmeldelse av SMAK av Stavern

SMAK av Stavern
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 30. juli 2021

Vi var to familier, fire voksne og fire ungdommer som heldigvis hadde bestilt bord for middag en kveld midt i juli og høysesong. Restauranten var full og personalet hadde mye å gjøre. Likevel følte vi oss sett og tatt godt vare på. Fra menyen ble det spist både Signaturburger, Crispy chicken burger, Signaturclub, Steak Frites og Blåskjellbolle. Alle var svært fornøyde!! Vi kommer helt klart igjen, og SMAK anbefales helt klart!

Takk, anemartek

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste Tapas som var veldig bra. Alle 5 rettene vi valgte var helt topp. Hyggelige kelnere som ga god service. Fine lokaler. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Hans-Ingar L
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært på Smak av Stavern ved flere anledninger vinter, vår, sommer og høst og har jobbet oss gjennom hele menyen fra juletapas, skalldyr og burger.
Vi er så fornøyd med maten hver eneste gang!
Lokalene er hyggelige og betjeningen likså!
Gleder oss til neste besøk.

Mvh.
Caroline Louise

Takk, Guide33167758701
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Tidligere i år gikk hun ut i avisa og sa hun stengte pga uønskede gjester, med dette mente hun turister, altså de hun lever av.
Nå denne uken var hun ute i avisa igjen og skyldte på sure kunder og mangel på leveranser.
Ikke særlig kundevennlig sted.
Maten er god den, men man føler seg ikke veldig velkommen.

4  Takk, anniekri
Anmeldt 26. juli 2021

Var her med kjæresten i går kveld, vi bestilte carpaccio og noen tapasretter til forrett, og fiskesuppe og blåskjell til hovedrett. All maten smakte fortreffelig, men blåskjellene var helt eksepsjonelle! Vi ble servert av ei hyggelig servitør ved navn Ella som sørget for at kvelden ble perfekt. Hyggelig og varm atmosføre, kommer definitivt tilbake!

Takk, vinbasse
Inger Kristine G, Eier på SMAK av Stavern, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tusen takk for hyggelige ord, dette settes stor pris på. Håper på et gjensyn

Reisende som så på SMAK av Stavern, så også på

Har du vært i SMAK av Stavern? Del dine erfaringer!