“Skuffende.”
Anmeldelse av SMAK av Stavern

SMAK av Stavern
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 1. august 2021

Koselig sted. Jeg bestilte en tapasretter, grillet fårekjøtt. Da den kom var den helt kald. Unnskyldningen var at jeg kom på feil tidspunkt. For tidlig, og Kokken var opptatt med en konfirmasjon i 2. etasje !? . Det kunne vel ikke jeg noe for. Slapp å betale for denne rette. Mistenker at dette var gårdagens kjøtt, ikke laget i dag. Bestilte så en ny tapasretter, kyllingspyd. Det luktet hvitløk lang vei. Kylling blir ikke bedre og bedre med mer og mer hvitløk og annet krydder. Det er kyllingen som skal være god ikke bare smak av hvitløk og annet krydder. Stor misforståelse i matlaging.

Takk, randiw581

Anmeldt 30. juli 2021

Vi var to familier, fire voksne og fire ungdommer som heldigvis hadde bestilt bord for middag en kveld midt i juli og høysesong. Restauranten var full og personalet hadde mye å gjøre. Likevel følte vi oss sett og tatt godt vare på. Fra menyen ble det spist både Signaturburger, Crispy chicken burger, Signaturclub, Steak Frites og Blåskjellbolle. Alle var svært fornøyde!! Vi kommer helt klart igjen, og SMAK anbefales helt klart!

Takk, anemartek
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste Tapas som var veldig bra. Alle 5 rettene vi valgte var helt topp. Hyggelige kelnere som ga god service. Fine lokaler. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Hans-Ingar L
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært på Smak av Stavern ved flere anledninger vinter, vår, sommer og høst og har jobbet oss gjennom hele menyen fra juletapas, skalldyr og burger.
Vi er så fornøyd med maten hver eneste gang!
Lokalene er hyggelige og betjeningen likså!
Gleder oss til neste besøk.

Mvh.
Caroline Louise

Takk, Guide33167758701
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Tidligere i år gikk hun ut i avisa og sa hun stengte pga uønskede gjester, med dette mente hun turister, altså de hun lever av.
Nå denne uken var hun ute i avisa igjen og skyldte på sure kunder og mangel på leveranser.
Ikke særlig kundevennlig sted.
Maten er god den, men man føler seg ikke veldig velkommen.

4  Takk, anniekri

Reisende som så på SMAK av Stavern, så også på

Har du vært i SMAK av Stavern? Del dine erfaringer!