“Ventet halvannen time på fiskesuppe”
Anmeldelse av SMAK av Stavern

SMAK av Stavern
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Maten var god, og servicen hyggelig. Men det å vente halvannen time på fiskesuppe er noe vel lenge. Vi etterlyste maten, og fikk da noe brød og aioli på huset mens vi ventet. Ok det. Men hadde forventet noe avslag i pris på mat.

Takk, V6825IKellenw

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Var her med 3 kollegaer og 2 andre som sitter i store elektriske rullestoler (permobiler) null problem å få kjøre rullestolen inn i restauranten. Vi fikk utmerket service ! Det er ikke lett å finne spisesteder som har plass til så store rullestoler men her var personale meget positive,imøtekommende og ikke minst blide . Maten var utsøkt og alle var superfornøyde. Takk for oss. Vi kommer garantert tilbake hit.

Takk, Nyhuslia
Anmeldt 1. august 2021

Koselig sted. Jeg bestilte en tapasretter, grillet fårekjøtt. Da den kom var den helt kald. Unnskyldningen var at jeg kom på feil tidspunkt. For tidlig, og Kokken var opptatt med en konfirmasjon i 2. etasje !? . Det kunne vel ikke jeg noe for. Slapp å betale for denne rette. Mistenker at dette var gårdagens kjøtt, ikke laget i dag. Bestilte så en ny tapasretter, kyllingspyd. Det luktet hvitløk lang vei. Kylling blir ikke bedre og bedre med mer og mer hvitløk og annet krydder. Det er kyllingen som skal være god ikke bare smak av hvitløk og annet krydder. Stor misforståelse i matlaging.

Takk, randiw581
Anmeldt 30. juli 2021

Vi var to familier, fire voksne og fire ungdommer som heldigvis hadde bestilt bord for middag en kveld midt i juli og høysesong. Restauranten var full og personalet hadde mye å gjøre. Likevel følte vi oss sett og tatt godt vare på. Fra menyen ble det spist både Signaturburger, Crispy chicken burger, Signaturclub, Steak Frites og Blåskjellbolle. Alle var svært fornøyde!! Vi kommer helt klart igjen, og SMAK anbefales helt klart!

Takk, anemartek
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste Tapas som var veldig bra. Alle 5 rettene vi valgte var helt topp. Hyggelige kelnere som ga god service. Fine lokaler. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Hans-Ingar L

Reisende som så på SMAK av Stavern, så også på

Har du vært i SMAK av Stavern? Del dine erfaringer!