“Dårlig avslutning på sommeren”
Anmeldelse av Stavern Bryggekjokken

Stavern Bryggekjokken
Vurdert som nr. 15 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dette er et typisk spisested for sommersesongen. Jeg er usikker på om steder egentlig er et gatekjøkken. Vi bestilte mat, men når vi skulle bestille drikke hadde de solgt ut alt unntatt alkoholfritt øl og farris. De kunne ikke tappe vann til barna på grunn av smittefare. Dette var siste dag i sesongen ble vi informert om derfor hadde de ikke varene inne. Servitøren fant likevel noe Imsdal, men her angrer jeg på at vi ikke forlot steder. Maten var forsåvidt grei, men 190 kr for en burger er restaurantpriser og standarden på dette stedet er mer gatekjøkken. Styr unna neste sesong om ikke ting er blitt bedre!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Erlend1973

Anmeldt 31. juli 2020

Han bak disken var fryktelig urutinert-han kommenterte bestillinga vår i tillegg til at han snakka med sin mor på mobilen (han sa det selv)mens han tok bestilling...unga likte maten, men minte meg mest om kafeteria som obs.

Takk, 202sivh
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza. God service. Hyggelig betjening. Rask matservering. God beliggenhet rett nede ved brygga. Fint å legge til med båten.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, mocca80
Anmeldt 12. august 2019

Dette er en klassisk turistfelle. En betjening som ikke er veldig på og er urutinerte. Beliggenheten er fantastisk og noe av det beste i Stavern. Maten er enkel, pilsen er god. med utsikt over fjorden smaker den godt her.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Travelling2you
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Fint med barnerom og kino for barna, men den gråeste burgeren jeg har fått... Ok fish and chips. Ok barnemeny.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, suprmanders

Reisende som så på Stavern Bryggekjokken, så også på

Har du vært i Stavern Bryggekjokken? Del dine erfaringer!