“Isbar”
Anmeldelse av Stavern Bryggekjokken

Stavern Bryggekjokken
Vurdert som nr. 17 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 18. juli 2021

Herre gud for en service, må sette 1 i anmeldelse siden 0 ikke er et alternativ. For beskjed av daglig leder... " dere får stå her selv da " Han burde bare stenge ned! Flaut for Stavern!

Takk, st_lea2021

Anmeldt 18. juli 2021

Ser ut som restaurant, men mer som et gatekjøkken. Rart bestillingssystem der man må lenge i kø før man får bestilt. Skitne bord. Smakløs pizza. Ingen barnemeny. Folk røyka ute der man satt. I tillegg var burgerkjøttet rått inni! Bortkasta penger! Ikke egnet for barnefamilier.

Takk, Kariannesky2
Anmeldt 16. juli 2021

Dårlig service, sure kelnere og generelt ufhølig personalet. Øl serveres og man får fem minutter til å drikke opp uten info på forhånd.

Takk, jdidrik
Anmeldt 7. juli 2021

Ikke la deg lure av reklameplakaten utenfor. Pizzaen du får servert ser ikke sånn ut! Smaken er forferdelig, oransje saus som er dynket med hvitløkssmør. Aldri igjen.

Takk, mettemackell
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dette er et typisk spisested for sommersesongen. Jeg er usikker på om steder egentlig er et gatekjøkken. Vi bestilte mat, men når vi skulle bestille drikke hadde de solgt ut alt unntatt alkoholfritt øl og farris. De kunne ikke tappe vann til barna på grunn av smittefare. Dette var siste dag i sesongen ble vi informert om derfor hadde de ikke varene inne. Servitøren fant likevel noe Imsdal, men her angrer jeg på at vi ikke forlot steder. Maten var forsåvidt grei, men 190 kr for en burger er restaurantpriser og standarden på dette stedet er mer gatekjøkken. Styr unna neste sesong om ikke ting er blitt bedre!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Erlend1973

Reisende som så på Stavern Bryggekjokken, så også på

Har du vært i Stavern Bryggekjokken? Del dine erfaringer!