“Vi fikk et bord på kaikanten.”
Anmeldelse av Kaikanten Stavern - STENGT

Kaikanten Stavern
Beskrivelse: Kaikanten har med sin fantastiske beliggenhet vært et naturlig sted å spise for mange som besøker Stavern på sommeren. Det er en mellom stor restaurant med plasser både ute og inne. Vi vil betegne oss som en "burger & sjømat - restaurant". Vi henter vår råvarer så lokalt som mulig. Våre smaker er satt sammen av vår kjøkkensjef. Til oss kan du komme i selskap til en i iøynefallende skalldyrplatå eller bare stoppe innom for en enkel lunsj. Våre medarbeidere ønsker å gjøre ditt opphold hos oss så godt som mulig. Velkommen!
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et bord på kaikanten. Hadde planer om å få et glass vin og en øl. Men etter å ha ventet i 15 minutter uten å i det hele tatt bli sett, gikk vi derifra. Jobb videre med service så kan det bli en bedre opplevelse neste gang.

Takk, 637hegeb

Anmeldt 13. juli 2020

Kom dessverre midt i vaktskiftet som medførte mye rot og mas fra servitørene.
Maten var god. Valgte kylling taco, all taco leveres i tortillai så bestilte en skål blå nachos med en god salsa, guacamolen var ikke god.

Takk, Eidsvolling
Anmeldt 10. juli 2020

Spennende mat og veldig god atmosfære.
Absolutt å anbefale.
Streetfood og den beste utsikten en får i smilehullet Stavern

Takk, ktufte1603
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette var gøy med street food i vannkanten og maritime omgivelser. Svært hyggelig og sjarmerende service, morsom og god meny. Veldig fornøyd.

Takk, trondlever
Anmeldt 8. juli 2020

God service og kjempegod mat! Bra meny med mye godt å velge mellom, i tillegg var det gode stoler og god atmosfære.

Takk, J2349XK

Reisende som så på Kaikanten Stavern, så også på