“Skuffende”

Dampskipsbrygga Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 19 Restauranter i Stavern
Prisklasse: USD 1 - USD 1 161
Anmeldt 11. juli 2020

Hadde lest noen gode anmeldelser her på Tripadvisor og hadde forventninger om god mat og bra sørvis, men de ble ikke innfridd. Lite interesserte servitører som stresset rundt til tross for at det ikke var all verdens med folk. Pizzaen var alt for mye stekt og brent i kantene. Fish and chips var kurant, med ok fisk. Chipsen på den ene porsjonen var slapp, vassen og uten salt, i den andre porsjonen var den ihjelfritert, mørk brun og sprø tvers gjennom. Heller ikke denne hadde fått en runde med saltbøssa. En liten skål med et tynt lag chilimajones holdt til den første fiskebiten.

Takk, Øyvind V
486anwars, Eier på Dampskipsbrygga Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Takk for tilbakemelding. Det skal taes opp med personalet både i service og kjøkkenet.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette var bra. Maten var fantastisk og smakte perfekt. Anbefaler et besøk her hvis man er i Stavern.

2  Takk, Jan Tore E
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Sinnsyk god mat. Prøv Tacco med Entrecôte, Tacco med Scampi eller Tacco med blekksprut og Fetaost. Utrolig deilige smaker. Vi hadde med hund og satt ute. Servitører kom med vann til hunden uoppfordret og til og med skiftet ut vannet underveis. Utrolig flott service fra vi kom til vi gikk. Vi kommer helt klart igjen.

Hilsen Christina og Jan fra Sandefjord

Takk, ChristinaS1238
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Bestilte fiskesuppe og gratinerte blåskjell. Tok lang tid før maten kom. Fiskesuppa smakte som oppvaskvann, blåskjellene var overstekt og var som tyggegummi. Dårlig service. Fikk hamburger i stedet, den var ikke verst, men ingen ketchup til pommes friten. Går aldr i dit igjen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Raikatass
Anmeldt 13. juni 2020

Kjærestetur til Stavern, vi endte med å spise alle våre måltider i denne restauranten. Fantastisk service, nydelig mat og god stemning! Skal du til Stavern, priorier ett måltid eller tre her..! Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, sirivr_skarh2020

Reisende som så på Dampskipsbrygga Restaurant, så også på

Har du vært i Dampskipsbrygga Restaurant? Del dine erfaringer!