“Mangler litt til å få topp score.”

Dampskipsbrygga Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 17. juli 2021

Sjøkrepsen øker prisen ganske betraktelig, og de som fulgte med på denne blåskjellporsjonen var noen av det minste jeg har sett/spist og ble følgelig bare en liten smak. De brøbitene som fulgte med er til to slike porsjoner som på bildet. Tror ikke vi er spesielt glade i brød, men dette er for dårlig. Vi bestilte litt mere brød og det kom som egen ordre med ganske frisk prising. Sjømat med skall medfører gjerne litt tørking av hender/fingre når man er ferdig, så et par våtservietter burde fulgt med. Selv om man kan legge skjellene på asjetten så burde en bolle til tomme blåskjellskall være overkommelig å sette på bordet. (der er de ikke alene) Som avslutning oppdaget vi at vi hadde betalt regningen til et annet bord (selvfølgelig en del dyrere), men sånt kan skje. Totalt sett noen mangler og feilskjær, men maten var veldig god og vi kommer helt sikkert igjen.

Takk, remof385
Anwar S, Eier på Dampskipsbrygga Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Takk for konstruktivt tilbakemelding her ser jeg at servitøren har glemt å komme med bøte til skjell og våtservietter som vi skal til all skalldyr måltider.

Anmeldt 15. juli 2021

Vi fikk rask servering av hyggelig personalet (som ikke føles for stive eller «masete»). Maten var nydelig og utsikten like så. Anbefales!

Takk, CharlotteH3207
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat. Fin beliggenhet. Absolutt å anbefale ikke duper service men helt greit. Men maten var god. Litt bedre mat og service hadde gitt en stjerne mere.

1  Takk, 497petterb
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Varm rødvin, langt over 20 grader ikke 18 som en Valpolicella skal serveres ved.
Svinenakken var tørr og kjedelig . Dette blir overbrakt kelner som ser forbauser ut og går. Skikkelig turistfellested. Ligger nydelig til , litt plaster på såret. Kommer dog ikke tilbake.

Takk, RagneS4
Anwar S, Eier på Dampskipsbrygga Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Det var synd du ikke kommer tilbake men som du sikkert så så står vinen våres i baren og er ikke regulert med noe aircondition. At du fikk tørr svinenakke er også beklagelig men vi prøver alltid og yte best mulig både på service og mat hadde spurt så hadde vi sikkert vært behjelpelig og ordnet på sted

Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt og beliggenhet. Satt ute en varm sommerdag med et godt glass vin. Maten og servicen var god! Kunne ikke hatt en bedre kveld i Stavern.

Dato for besøk: august 2020
Takk, h_konmariuss

Reisende som så på Dampskipsbrygga Restaurant, så også på

Har du vært i Dampskipsbrygga Restaurant? Del dine erfaringer!