“Anbefales!”

Dampskipsbrygga Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 19 Restauranter i Stavern
Anmeldt 24. august 2021

Veldig bra mat og service. Helt OK pris. Beliggenheten på bryggekanten bidrar til en god opplevelse.

Takk, vernero2021

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Hvor skal vi starte?
Vi var 5 personer, 2 voksne og 3 barn.
Barna fikk barneburger. Alt var tørt. Fries virket som var gammel. Barna var sultne så de spiste, men når jeg spør sier de at det ikke var godt. Jeg hadde dampet blåskjell og der var de fleste skjella sure og vannet det var dampet i luktet dårlig sjøvann, brødet som fulgte med var tørt og smakte ingenting. Du kan tenke deg en fyrstekake som har tørket inn. Neste rett ut er kyllingspyd med røsti poteter, hummus og noe annet. Det var kun et kyllingspyd og det var helt inntørket. Hummus virket som kom fra frysa og røsti poteter trodde jeg skulle være litt sprø, men de var helt soggy og smakte rå potet. Det eneste positive her er at de serverer glass coca cola og den var kald. Jeg håper virkelig ikke at dette er standaren de har begynt med for da vil de miste mange kunder.

Takk, 231p_lj
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Bestilte fish and chips til en voksen og to barn. Disse var bra. Jeg bestilte meg pulled pork hamburger med glutenfritt brød. Kjøttet var fullt av fett og en stor beinbit, men plukket dette vekk og spiste videre. Så oppdaget jeg at hamburgerbrødet var muggent. Sa ifra og ville ikke betale for denne retten, noe jeg også slapp. Men. Dette er ikke bra nok! Brødet var synlig muggent under (noe jeg først merket da jeg fikk mugg i munnen). Det var også meget tørt, noe kokken burde ha merket. Ingen spurte hvordan maten smakte underveis, de ansatte var mer opptatt med å snakke seg imellom. En meget dårlig opplevelse.

Takk, carolla246
Anwar S, Eier på Dampskipsbrygga Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Takk for tilbakemelding pulledporken river vi for hånd alle de 5-6 tonn ila sommeren og det kan skje glipper ved at bein kommer med desverre og fettet som kommer med er fordi det er best med fett som er greit nok at du ikke liker. Brødet den tar jeg på meg siden det var jeg som stå der la ikke merke til det desverre.
At servitørene ikke var oppmerksom skal vi ta med de.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat
Vi var 6 stk som bestilte Litt forskjellige retter.
Alle var meget godt fornøyd (spareribs, blåskjell og entrecôte)
Biffen var noe av det beste jeg har spist.
Ikke for tunge retter, god service
Absolutt verdt et besøk.

Takk, 232jonl
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte forskjellig kjøtt-retter. Alle var veldig fornøyd med maten. Spesielt rødvinsglaze var suverent god.
Hyggelig at Stavern har fått et uformelt sted med god mat

Takk, bj_rnt0reb

Reisende som så på Dampskipsbrygga Restaurant, så også på

Har du vært i Dampskipsbrygga Restaurant? Del dine erfaringer!