r0maca
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
Kristoffer T, KundeansvarligHotel Wassilioff, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. jan. 2019
Hei

Takk for din positive tilbakemelding - vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til sommeren.
    6.0 km fra Hotel Wassilioff
    17.0 km fra Hotel Wassilioff
    51.4 km fra Hotel Wassilioff
    Se flere hoteller i Stavern
    Anmeldt 12. desember 2018

Et litt anneldes hotell med tradisjoner, og masse utsikt, meget sentralt i Stavern. Frister helt klart til å gjenta besøket, allerede neste år. Har vært innom både pub og restaurant tidligere. Frister helt klart å komme tilbake.

Takk, oddarthurlarsen
    Kristoffer T, Kundeansvarlig på Hotel Wassilioff, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hei oddarthurlarsen

Takk for dine flotte tilbakemeldinger - vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Rent og ryddig, hyggelig personale, flott interiør og veldig god mat! Det var god stemning på stedet. Prisene er også hyggelige. Anbefales på det sterkeste! Hund er også velkommen (mot et lite tillegg) som er veldig beleilig.

Takk, andreahH1801ZQ
    Kristoffer T, Kundeansvarlig på Hotel Wassilioff, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Hei Andrea

Takk for dine hyggelige tilbakemeldinger - velkommen tilbake til oss.
    Det er veldig flott å høre at personalet vårt tok godt vare på dere.

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk rom vi bodde på rom nr 222.
    Deilig seng, rent, nydelig utsikt.
    Hyggelig og service innstilt personal. Nydelig mat i restauranten. Deilig frokost. Hotellet ligger midt i sentrum. Alt er i gå avstand.

2  Takk, AshildBrestrup

Hei MollyMoe3

Takk for dine hyggelige tilbakemeldinger - velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Staverns eneste hotell sover ikke på laurbærene av den grunn. Vi fikk gleden av å ha gjester fra hele verden her da vi hadde vårt bryllup i Stavern i juni. De serverte oss en service vi aldri har sett maken til, med en fantastisk "dette fikser vi" holdning til alt.

Fantastisk restaurantsjef, hyggelige ansatte, flotte og spesielle rom. Alt vi ønsket oss på et sted. Alle gjestene vi hadde var også meget begeistret.

I tillegg leverte de en fantastisk brunch buffé til en hyggelig pris for alle våre gjester dagen etter festen.

Dato for oppholdet: juni 2018
    Takk, gibsonwushu

Hei gibsonwushu

Takk for dine hyggelig tilbakemeldinger - håper vi ser dere ved en senere anledning.

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig trivelig hotell med fantastisk beliggenhet. Hyggelig og trivelig personale. Veldig god frokost. Var her i to dager og en natt. Mye mer personlighet enn hva man får på ett mer striglet konferansehotell.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, knuthoem

Hei knuthoem

Takk for dine hyggelige tilbakemeldinger - velkommen tilbake.