Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
Expedia.comUSD 133
Vio.comUSD 132
EtripUSD 132
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
105–110 av 316 anmeldelser
Anmeldt 12. januar 2019

Hotel Wassilioff ivaretar sin historie og spiller pÄ det unike landskapet som omringer det. Jeg har hatt et flott rom, med klassisk interiÞr, mange detaljer og fantastisk utsikt, havet sÄ langt man ser. Betjeningen var hyggelig, oppmerksom og profesjonell. Hotellet ligger sentralt i Stavern og byr pÄ mange turmuligheter. Jeg kunne tenke meg Ä komme tilbake pÄ sommertid.

Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste pĂ„ forretningsreise
Takk, r0maca
Kristoffer T, Kundeansvarlig pÄ Hotel Wassilioff, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2019

Hei

Takk for din positive tilbakemelding - vi gleder oss til Ă„ Ăžnske deg velkommen tilbake til sommeren.

Anmeldt 12. desember 2018

Et litt anneldes hotell med tradisjoner, og masse utsikt, meget sentralt i Stavern. Frister helt klart til Ä gjenta besÞket, allerede neste Är. Har vÊrt innom bÄde pub og restaurant tidligere. Frister helt klart Ä komme tilbake.

Takk, oddarthurlarsen
Kristoffer T, Kundeansvarlig pÄ Hotel Wassilioff, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hei oddarthurlarsen

Takk for dine flotte tilbakemeldinger - vi ser frem til Ă„ Ăžnske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Rent og ryddig, hyggelig personale, flott interiÞr og veldig god mat! Det var god stemning pÄ stedet. Prisene er ogsÄ hyggelige. Anbefales pÄ det sterkeste! Hund er ogsÄ velkommen (mot et lite tillegg) som er veldig beleilig.

Takk, andreahH1801ZQ
Kristoffer T, Kundeansvarlig pÄ Hotel Wassilioff, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Hei Andrea

Takk for dine hyggelige tilbakemeldinger - velkommen tilbake til oss.
Det er veldig flott Ä hÞre at personalet vÄrt tok godt vare pÄ dere.

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk rom vi bodde pÄ rom nr 222.
Deilig seng, rent, nydelig utsikt.
Hyggelig og service innstilt personal. Nydelig mat i restauranten. Deilig frokost. Hotellet ligger midt i sentrum. Alt er i gÄ avstand.

2  Takk, AshildBrestrup

Hei MollyMoe3

Takk for dine hyggelige tilbakemeldinger - velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Staverns eneste hotell sover ikke pÄ laurbÊrene av den grunn. Vi fikk gleden av Ä ha gjester fra hele verden her da vi hadde vÄrt bryllup i Stavern i juni. De serverte oss en service vi aldri har sett maken til, med en fantastisk "dette fikser vi" holdning til alt.

Fantastisk restaurantsjef, hyggelige ansatte, flotte og spesielle rom. Alt vi Þnsket oss pÄ et sted. Alle gjestene vi hadde var ogsÄ meget begeistret.

I tillegg leverte de en fantastisk brunch buffé til en hyggelig pris for alle vÄre gjester dagen etter festen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, gibsonwushu

Hei gibsonwushu

Takk for dine hyggelig tilbakemeldinger - hÄper vi ser dere ved en senere anledning.